Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

ОСОБЛИВОСТІ ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ

FEATURES OF LOGISTICS SERVICE

Сторінки: 304-309. Номер: №3, 2021 (294)

Автори:
РЕЗНІК Н. П.
ORCID ID: 0000-0001-9588-5929
e-mail: nadya-reznik@ukr.net
Національний авіаційний університет
ПІВЕНЬ А. В.
ORCID ID: 0000-0002-3795-1112
е-mail: alenapiven2017@gmail.com
Державний біотехнологічний університет
ВОЛОШИНА О. П.
e-mail: sashka.voloshka2001@gmail.com
Національний авіаційний університет

Nadia REZNIK
National Aviation University
Alona PIVEN
State Biotechnological University
Alexandra VOLOSHINA
National Aviation University

DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2021-293-3-50
Надійшла / Paper received : 19.02.2021
Надрукована / Paper Printed : 10.03.2021

Анотація мовою оригіналу

      Стаття розкриває поняття, значення і суть логістичного сервісу, роботу з надання комплексу послуг (процес замовлення, купівлі, постачання і подальшого обслуговування продукції), показники якості. Категорію «логістична система» розкрито з використанням морфологічно – семантичного методу та узагальнено класифікаційні ознаки логістичного сервісу. Проаналізовано сервіс, як вагому складову логістичного забезпечення діяльності підприємства.

У результаті низького рівня розвитку логістичних послуг в Україні та зниження ефективності логістичної діяльності торговельних підприємств визначено передумови розвитку логістики в торгівлі, аргументовано доцільність дослідження змін зовнішнього середовища та обґрунтовано систему показників, що відображають стан й динаміку попиту на ринку оптової та роздрібної торгівлі, ефективність логістичних послуг, рівень конкуренції у сегменті підприємств торгівлі.

Обґрунтовано доцільність розгляду логістичних послуг з дотриманням процесно-функціонального підходів, що дало можливість визначити логістичну діяльність, як сукупність процесів із реалізації функціональних завдань та управлінських рішень, сформованих з урахуванням цілей підприємств у сфері логістики.

Визначено, що вирішальним інструментом маркетингу і стратегічним засобом поліпшення конкурентних позицій на товарному ринку є обслуговування споживачів в процесі реалізації замовлень.

Зазначено, що вдосконалення сервісу повинно відбуватися у всьому логістичному ланцюгу, гармонізуючи взаємозв’язок між технологічними компонентами та елементами логістичних систем.

Метою даної статті є аналіз сутності логістичного сервісу та особливостей логістики впродовж циклу товару.

      Ключові слова: логістика, сервіс, послуга, об’єкти, критерії, поставки, рівень обслуговування, логістичний сервіс.

Розширена анотація англійською мовою

      The article reveals the concept, meaning and essence of logistics service, work on providing a range of services (the process of ordering, purchasing, supply and subsequent maintenance of products), quality indicators. The category “logistics system” is revealed using the morphological – semantic method and the classification features of the logistics service are generalized. The service as an important component of logistical support of the enterprise is analyzed.

As a result of low level of development of logistics services in Ukraine and reduction of efficiency of logistics activity of trade enterprises the preconditions of development of logistics in trade are defined, expediency of research of changes of external environment is proved and the system of indicators reflecting a condition and dynamics of demand in the wholesale and retail market is proved. , the level of competition in the segment of trade enterprises.

The expediency of considering logistics services with compliance with process-functional approaches, which allowed to define logistics activities as a set of processes for the implementation of functional tasks and management decisions, formed taking into account the goals of enterprises in the field of logistics.

It is determined that the decisive tool of marketing and strategic means of improving competitive positions in the commodity market is customer service in the process of order fulfillment.

It is noted that the improvement of service should take place throughout the logistics chain, harmonizing the relationship between technological components and elements of logistics systems.

The purpose of this article is to analyze the essence of logistics service and the features of logistics during the product cycle.

      Key words: Logistics, service, service, objects, criteria, deliveries, level of service, logistic service.

References

  1. Butrin AG Sovershenstvovanie upravleniya protsessom realizatsii produktsii promyshlennogo predpriyatie na base logisticheskoi kontseptsii Баев, А.Г. Butrin, L.Sh. Morozova // Bulletin of UGTU-UPI. – 2006. – № 1 (72). – P. 130-136.
  2. Гаджинский А.М. Logistics: [textbook for higher and secondary special educational institutions] / A.M. Гаджинский; 2nd ed. – M .: Marketing, 1999. – 228 p.
  3. Gaidabrus NV Analysis of the service as a component of logistics support of innovation activities of the enterprise / O.A. Belovodskaya, NV Gaidabrus // Problems of science. – 2013. – № 2 (146). – P. 37–44.
  4. Goncharov VV Guide for senior management staff: in 2 volumes / VV Goncharov. – М .: МНИИПУ, 1997. – Т.1. – 768 p.
  5. Larina RR Optimization of logistics activity on the basis of determining the potential of the regional market / R.R. Larina // Problems of science. – 2006. – №8. – P. 40-43.
  6. Marketing for masters: a textbook / for general. ed. SM Ilyashenko. – Sumy: University Book, 2007. – 928 p.
  7. Martin Christopher. Marketing Logistics / Christopher Martin Christopher, Pack Helen Pack. – Moscow: Publishing House “Technology”, 2005. – 200 p.
  8. Mirotina LB, Sergeeva VI Fundamentals of logistics: A textbook. – M .: INFRA-M, 2000
  9. Morozov OB Fundamentals of logistics theory in the practice of successful modern business / OB Morozov. – СПб. : СПГУ, 2006.
  10. Workshop on logistics: Textbook. manual / Ed. BA Anikina. – M .: INFRA-M, 2002. 5. Rodnikov OM Logistics: Glossary. – M INFRA-M, 2002.
  11. Sergeev VI Logistics service quality management / V.I. Sergeev // Logistics today. – 2010. – № 1. – P. 10-16.
  12. Skorobogatova TN Logistics: a textbook / TN Skorobogatova. – 2 – is ed. – Simferopol: LLC “DP”, 2005. – 116 p.
  13. Smekhov AA Introduction to logistics / AA Smekhov. – М .: Транспорт, 1993.
  14. Stock J.R. Strategic logistics management / J.R. Stock, D.M. Lambert. – M .: Infra-M, 2005. – 830 p.
  15. Bernard J. LaLonde, Martha C. Cooper, and Thomas G. Noordewier. Customer Service: A Management Perspective. Oak Brook, III: The Councilof Logistics Management. – 1988. – 640 p
  16. Reznik NP Logistics: a textbook / N.P. Reznik / National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine. – Kyiv, 2021. – 146 p

Post Author: Кравчик Юрій

Translate