Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ПІДПРИЄМСТВА

COMPANY IMAGE MANAGEMENT

Сторінки: 128-130. Номер: №2, Том 1, 2022 (304)

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(1)-17

БОКОВЕЦЬ В. В.
https://orcid.org/0000-0001-6315-4961
e-mail: Bokovets.v@ukr.net
ПИСЬМЕННИЙ Р. С.
e-mail: roma.pysmennyi@ukr.net
Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ

Viktoria BOKOVETS, Roman PYSMENNYI
Vinnytsia Institute of Trade and Economics SUTE

Анотація мовою оригіналу

У статті розглянуто сутність іміджу, його види та вплив на конкурентоспроможність. Виділено чинники, що впливають на зовнішній та внутрішній імідж підприємства. Визначено основні помилки керівників при управлінні іміджем. Сформовано ряд підходів до управління іміджем підприємства.

Ключові слова: імідж, конкурентоспроможність, позитивний імідж підприємства, управління іміджем, види іміджу.

Розширена анотація англійською мовою

The article deals with the essence of the image, its types and impact on competitiveness. Factors influencing the external and internal image of the enterprise are highlighted. Identified the main mistakes managers in image management. Have been formed a number of approaches to enterprise image management. Analysis of the essence and content of these approaches to the formation and management of the image of the company makes it possible to improve the composition of the main factors in the formation of the image of the company and specific methods of managing it at specific stages of the production cycle. Using any approach requires prior diagnosis of current state of the image and the formation on this basis the optimal set of management actions taking into account the characteristics of the company and the environment in which it functions. The enterprise, taking into account consumers and the opinion of society and seeks to form not only a positive image, but also an image that will increase the competitiveness of the market and contribute for increasing its efficiency.

Keywords: image, competitiveness, positive image of enterprise, image management, types of image.

Література

  1. Боковець В. В. Стратегічне управління: навч. посіб. Вінниця: ВФЕУ, 2012. 149 С.
  2. Боковець В. В. (2017). Розроблення мотиваційних механізмів – прискорення інноваційної діяльності підприємств. Електронне наукове фахове видання: Економіка та суспільство, Вип. No 9, URL: http://ecоnоmyandsоciety.in.ua (дата звернення 30.09.2021).
  1. Лозовський О. М., Дрончак І. В. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності. Молодий вчений. 2016. № 1(1). С. 101-104. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)__25.
  2. Булгакова О.В. Бренд-імідж підприємства на споживчому ринку. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2017. Вип. 13. Ч.1. С. 31-36. URL: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/13_1_2017ua/9.pdf
  3. Д. Доті Паблісіті та паблік рілейшнз. Інформаційно-видавничий будинок «Філін». 2014. 237 С.
  4. Семенчук Т. Б., Гера О. Г. Сучасна модель формування іміджу організації. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. 2014. Вип. 7(3). С. 178-181.
  5. Ілляшенко С.М. Роль іміджу у забезпеченні економічної безпеки підприємства. Економічна безпека держави: міждисциплінарний підхід : колективна монографія, за науковою редакцією д-ра екон. наук, професора Хлобистова Є.В. Черкаси: видавець Чабаненко Ю.А., 2013. 642 C.
  6. Пономаренко В.С. Управління іміджем підприємства: монографія. В. С. Пономаренко, О.О. Ястремська. Х.: Вид-во ХНЕУ, 2012. 240 C.

References

  1. Bokovets V. V. Stratehichne upravlinnia: navch. posib. Vinnytsia: VFEU, 2012. 149 S.
  2. Bokovets V. V. (2017). Rozroblennia motyvatsiinykh mekhanizmiv – pryskorennia innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstv. Elektronne naukove fakhove vydannia: Ekonomika ta suspilstvo, Vyp. No 9, URL: http://economyandsociety.in.ua (data zvernennia 30.09.2021).
  3. 3. Lozovskiy O. M., Dronchak I. V. Formuvannya Imidzhu pidpriemstva yak elementu konkurentospromozhnosti. Molodiy vcheniy. № 1(1). S. 101-104. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)__25.
  4. Bulgakova O. V. Brend-imidzh pidpriemstva na spozhivchomu rinku. Naukoviy visnik Uzhgorodskogo natsionalnogo universitetu. 2017. Vip. 13. Ch.1. S. 31-36.
  5. D. Doti Pablisiti ta pablik rileyshnz. Informatsiyno-vidavnichiy budinok «Filin». 2014. 237 S.
  6. Semenchuk T. B., Gera O. G. Suchasna model formuvannya Imidzhu organizatsiyi. Naukoviy visnik Hersonskogo derzhavnogo unIversitetu. Ser. : Ekonomichni nauki. 2014. Vip. 7(3). S. 178-181.
  7. Illyashenko S. M. Rol imidzhu u zabezpechenni ekonomichnoyi bezpeki pidpriemstva. Ekonomichna bezpeka derzhavi: mizhdistsiplinarniy pidhid : kolektivna monografiya, za naukovoyu redaktsieyu d-ra ekon. nauk, profesora Hlobistova E. V. Cherkasi: vidavets Chabanenko Yu. A., 2013. 642 S.
  8. Ponomarenko V. S. Upravlinnya imidzhem pidpriemstva: monografiya. V. S. Ponomarenko, O.O. Yastremska. H.: Vid-vo HNEU, 2012. 240 S.

Post Author: Кравчик Юрій

Translate