Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПІДВИЩЕННЯМ КВАЛІФІКАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКОГО ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ

MANAGEMENT SYSTEM OF IMPROVING THE QUALIFICATIONS OF THE MANAGEMENT STAFF OF THE ORGANIZATION

 
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-310-5(1)-37
Віра ШПИЛЬОВА
Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет»
https://orcid.org/0000-0002-3891-3804
e-mail: vera_bsh.21@ukr.net
Олена КОСІЮК
Хмельницький національний університет
https://orcid.org/0000-0002-8628-0386
p_kosiyuk@khnu.km.ua

Вікторія БІЛИК
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
https://orcid.org/0000-0002-1809-0804
e-mail: bilyk_v@ukr.net

Vira SHPILEVA
Private Higher Educational Establishment “European University”
Olena KOSIIUK
Khmelnitskyi National University
Victoriia BILYK
Bohdan Khmelnytsky National University of Cherkasy Cherkasy

  Анотація мовою оригіналу

На сучасному розвитку бізнес-технологій ключовими ресурсами будь-якої організації, поряд з інформаційними, фінансовими, технологічними, є людські ресурси. Підприємства конкурують, зокрема, на рівні професійного розвитку своїх співробітників – їх знань, умінь, навичок. Для найбільш розумного та ефективного використання цього ресурсу необхідно правильно оцінити та підвищувати такий рівень. Різні системи та методики оцінки персоналу дозволяють виявити та розкрити потенціал кожного співробітника та направити цей потенціал на реалізацію стратегічних цілей підприємства. Для успішного функціонування будь-якої організації необхідно аналізувати кваліфікацію, компетентність та результати діяльності кожного конкретного менеджера. У зв’язку з цим особливу актуальність набуває аналіз компетенцій та ефективності діяльності управлінського персоналу, що дозволить виявити сильні та слабкі сторони керівництва, резерви зростання продуктивності праці, визначити оптимальний чисельний склад, координувати діяльність відповідно до потреб. Для будь-якого підприємства чи організації підвищення кваліфікації персоналу – це дуже важливе питання, тому що для того, щоб бути конкурентоспроможним підприємством, використовувати нові технічні та технологічні розробки, підвищувати якість продукції чи послуг – потрібен кваліфікований персонал, постійно підвищує свою кваліфікацію у зв’язку з швидким розвитком технологій. У тому числі і від кваліфікації персоналу залежить стабільність та успіх бізнесу. В даний час постійно впроваджуються нові технології, наука багатіє на розробки, отже основна мета роботи з кадрами – це постійне навчання та підвищення кваліфікації персоналу. У серйозних компаніях керівники вже зрозуміли, що досягти якісних рішень у компанії важко, якщо не зроблено рішучих кроків у сфери підготовки персоналу. У зв’язку з цією ситуацією відділи кадрів у першу черга спрямовують свої зусилля на підвищення кваліфікації управлінського персоналу.

Ключові слова: навчання, персонал, підвищення кваліфікації, управління

Розширена анотація англійською мовою

In the modern development of business technologies, the key resources of any organization, along with informational, financial, and technological ones, are human resources. Enterprises compete, in particular, on the level of professional development of their employees – their knowledge, skills, and abilities. For the most reasonable and effective use of this resource, it is necessary to correctly assess and increase this level. Different systems and methods of personnel evaluation allow to identify and reveal the potential of each employee and direct this potential to the realization of the company’s strategic goals. For the successful functioning of any organization, it is necessary to analyze the qualifications, competence and performance of each specific manager. In this regard, the analysis of the competences and effectiveness of the management personnel becomes especially relevant, which will allow to identify the strengths and weaknesses of the management, the reserves of labor productivity growth, determine the optimal numerical composition, and coordinate activities according to needs. For any enterprise or organization, improving the qualifications of personnel is a very important issue, because in order to be a competitive enterprise, to use new technical and technological developments, to improve the quality of products or services, qualified personnel are needed, they constantly improve their qualifications in due to the rapid development of technologies. In addition, the stability and success of the business depends on the qualifications of the staff. Currently, new technologies are constantly being introduced, science is rich in developments, so the main goal of working with personnel is constant training and improvement of staff qualifications. In serious companies, managers have already understood that it is difficult to achieve high-quality solutions in the company, if decisive steps are not taken in the field of personnel training. In connection with this situation, personnel departments primarily direct their efforts to improving the qualifications of management personnel.

Key words: training, personnel, professional development, management

Post Author: Кравчик Юрій

Translate