Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

ОПТИМІЗАЦІЯ ЧАСУ РЕАГУВАННЯ ВЕБ СЕРВЕРУ APACHE

APACHE WEB SERVER RESPONSE TIME OPTIMIZATION

 Сторінки: 189-201. Номер: №2, 2023 (319) 
Автори:
ЛЕМЕШКО Андрій
Державний університет телекомунікацій
ORCID ID: 0000-0001-8003-3168
АНТОНЕНКО Артем
Державний університет телекомунікацій
ORCID ID: 0000-0001-9397-1209
e-mail: artem.v.antonenko@gmail.com
ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ Олексій
Державний університет телекомунікацій
ORCID ID: 0009-0007-9995-0629
ЗАВАДСЬКИЙ В’ячеслав
Державний університет телекомунікацій
ORCID ID: 0009-0009-5167-1051

LEMESHKO Andrii, ANTONENKO Аrtem, DOBROVOLSKYI  Oleksii,  ZAVADSKYI  Viacheslav
State University of Telecommunications
DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5732-2023-319-1-189-201

Анотація мовою оригіналу

У цій статті досліджуються підходи до онлайн-оптимізації веб-сервер Apache, зосереджуючись на параметрі MaxClients (який контролює максимальну кількість працівників). Використовуючи як емпіричні, так і аналітичні методи, ми показуємо, що MaxClients має увігнутий висхідний вплив на час відгуку, і, отже, методи підйому на пагорб можна використовувати для визначення оптимального значення MaxClients. Ми досліджуємо два оптимізатори, які використовують підйом на гору — один на основі методу Ньютона, а другий — на основі нечіткого керування. Третя техніка – це евристика, яка використовує зв’язок між використанням вузьких місць і мінімізацією часу відгуку. У всіх випадках онлайн-оптимізація скорочує час відповіді в 10 або більше разів порівняно зі статичним значенням за замовчуванням. Компроміси між онлайн-схемами такі. Метод Ньютона добре відомий, але не дає узгоджених результатів для дуже мінливих даних, таких як час відгуку. Нечітке керування більш надійне, але сходиться повільно. Евристика добре працює в нашій системі-прототипі, але її може бути важко узагальнити, оскільки вона вимагає знання про вузькі місця ресурсів і вміння вимірювати їх використання. Тематика є актуальною в контексті швидко зростаючої кількості веб-додатків та високих вимог до продуктивності та ефективності роботи веб-серверів. Дана тема досліджує можливості покращення швидкості та часу відповіді Apache веб-серверу за допомогою різноманітних технік та налаштувань, таких як оптимізація налаштувань сервера, використання кешування, стиснення даних, оптимізація маршрутизації запитів та інших. Метою даного дослідження є покращення продуктивності та швидкості відповіді Apache веб-серверу, що може бути корисним для розробників та адміністраторів веб-додатків та сервісів. Швидкість та час відповіді веб-серверів є критичними факторами для задоволення потреб користувачів та досягнення бізнес-цілей веб-додатків та сервісів. Apache є одним з найпоширеніших веб-серверів у світі, тому оптимізація часу відповіді Apache серверу є важливим завданням для багатьох розробників та адміністраторів веб-додатків та сервісів. В даному дослідженні будуть розглянуті різні підходи та техніки для оптимізації часу відповіді Apache веб-серверу, зокрема налаштування параметрів сервера, використання кешування, стиснення даних, оптимізація маршрутизації запитів та інші. Результати дослідження можуть бути корисними для розробників та адміністраторів веб-додатків та сервісів, які мають справу з використанням Apache веб-серверу. Оптимізація часу відповіді Apache серверу може значно поліпшити продуктивність та ефективність веб-додатків та сервісів, що в свою чергу може призвести до задоволення користувачів та досягнення бізнес-цілей.

 Розширена анотація англійською  мовою

This article explores approaches to online optimization of the Apache web server, focusing on the MaxClients parameter (which controls the maximum number of workers). Using both empirical and analytical methods, we show that MaxClients has a concave-upward effect on response time, and hence hill-climbing techniques can be used to determine the optimal value of MaxClients. We investigate two optimizers that use hill climbing—one based on Newton’s method and one based on fuzzy control. A third technique is a heuristic that exploits the relationship between bottleneck utilization and response time minimization. In all cases, online optimization reduces the response time by a factor of 10 or more compared to the static default value. The trade-offs between online schemes are as follows. Newton’s method is well known but does not provide consistent results for highly variable data such as response times. Fuzzy control is more reliable but converges slowly. The heuristic works well in our prototype system, but it can be difficult to generalize because it requires knowledge of resource bottlenecks and the ability to measure their use. This topic is relevant in the context of a rapidly growing number of web applications and high requirements for the performance and efficiency of web servers. This topic explores how to improve the speed and response time of the Apache web server using various techniques and settings, such as optimizing server settings, using caching, data compression, optimizing request routing, and more. The purpose of this research is to improve the performance and response speed of the Apache web server, which can be useful for developers and administrators of web applications and services. The speed and response time of web servers are critical factors in meeting user needs and achieving business goals for web applications and services. Apache is one of the most widely used web servers in the world, so optimizing the response time of the Apache server is an important task for many developers and administrators of web applications and services. This study will examine various approaches and techniques for optimizing the response time of the Apache web server, including configuring server parameters, using caching, data compression, optimizing request routing, and others. The results of the study can be useful for developers and administrators of web applications and services that deal with the use of the Apache web server. Optimizing Apache server response time can significantly improve the performance and efficiency of web applications and services, which in turn can lead to user satisfaction and business goals.

Post Author: Горященко Сергій

Translate