РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДУ СХІДНИЦІ В УМОВАХ ВІЙНИ
DEVELOPMENT OF THE SKHIDNYTSIA TOURISM BRAND IN WARTIME CONDITIONS
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №3 (318). C. 49-62
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences. 2023. Volume 318, №3. pp. 49-62
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-8
Наталія ПАНЬКІВ
Національний університет «Львівська політехніка»
https://orcid.org/0000-0002-9057-9612
pаnkiv.natalia@gmail.com
Оксана МОТУЗ
Національний університет «Львівська політехніка»
Natalia PANKIV, Oksana MOTUZ
Lviv Polytechnic National University
Анотація мовою оригіналу
Стаття присвячена дослідженню особливостей туристичного бренду Східниці в умовах війни та перспектив його розвитку у післявоєнний період. В роботі проаналізовано сутність понять «бренд» та «брендинг міст» та їхні теоретико-методологічні аспекти. Досліджено історію становлення туристичного бренду Східниці. Здійснено оцінку ефективності формування туристичного бренду курорту та проаналізовано конкурентну ситуацію на ринку туризму в Східниці. У статті також досліджено вплив російсько-української війни на туристичний бренд Східниці. Надано пропозиції щодо позиціонування курорту у майбутньому, зокрема, розвитку реабілітаційного та інклюзивного туризму в Східниці у післявоєнний час. З часу повномасштабного вторгненням російської федерації на територію України, курорт став гуманітарним штабом та прихистком для внутрішньопереселених осіб, що може суттєво вплинути на позиціонування його у майбутньому. Проте, Східниця зуміла гарно адаптуватись до нових реалій і надалі підтримує благодійну діяльність для підтримки перемоги України у війні.
Курорт, зі своїми цілющими мінеральними водами, має великий туристичний потенціал для розвитку привабливості його на туристичному ринку, забезпечуючи досить якісні послуги та сервіс своїм відвідувачам. Східниця має розвинену інфраструктуру для проведення реабілітаційних та інклюзивних програм, а також висококваліфікований медичний персонал та досвідчених фахівців у галузі туризму. У минулому Східниця вже функціонувала як реабілітаційний центр для постраждалих від Чорнобильської катастрофи, і у майбутньому можуть з’явитися нові будівлі для оздоровлення військових та цивільних осіб, що постраждали під час повномасштабного вторгнення. Це може змінити ідентифікацію та позиціонування Східниці у майбутньому, забезпечуючи можливості не лише для фізичного, але й для духовно-психологічного оздоровлення. Загалом, розвиток бренду Східниці є складним та довготривалим процесом, що потребує спільних зусиль збоку місцевої влади, бізнесу та громади, проте за допомогою правильної стратегії розвитку, контролю та підтримки з боку державних органів, цілком можливо досягти успіху в цій галузі і забезпечити сталий розвиток території та розвиток .
Ключові слова: Східниця, бренд, брендинг міст, маркетинг міст, війна, туристичний потенціал, реабілітаційний та інклюзивний туризм.
Розширена анотація англійською мовою
The article is devoted to the study of the peculiarities of the tourism brand of Skhidnytsia in the conditions of the war and the prospects for its development in the post-war period. The work analyzes the essence of the concepts of “brand” and “city branding” and their theoretical and methodological aspects. The history of the formation of the Skhidnytsia tourist brand has been studied. An assessment of the effectiveness of the tourist brand formation of the resort was carried out and the competitive situation in the tourism market in Skhidnytsia was analyzed. The article also examines the impact of the Russian-Ukrainian war on the tourism brand of Skhidnytsia. Proposals have been submitted regarding the positioning of the resort in the future, in particular, the development of rehabilitation and inclusive tourism in Skhidnytsia in the post-war period. Since the full-scale invasion of the Russian Federation on the territory of Ukraine, the resort has become a humanitarian headquarters and shelter for internally displaced persons, which can significantly affect its positioning in the future. However, Skhidnytsia managed to adapt well to new realities and continues to support charitable activities to support Ukraine’s victory in the war.
The resort, with its healing mineral waters, has great tourist potential for developing its attractiveness in the tourist market, providing quite high-quality services and services to its visitors. Skhidnytsia has a developed infrastructure for conducting rehabilitation and inclusive programs, as well as highly qualified medical personnel and experienced specialists in the field of tourism. In the past, Skhidnytsia has already functioned as a rehabilitation center for victims of the Chornobyl disaster, and in the future, there may be new buildings for the rehabilitation of military and civilian victims of a full-scale invasion. This can change the identification and positioning of Skhidnytsia in the future, providing opportunities not only for physical but also for spiritual and psychological healing. In general, the development of the Skhidnytsia brand is a complex and long-term process that requires joint efforts on the part of local authorities, businesses, and the community, but with the help of the right development strategy, control, and support from state authorities, it is quite possible to achieve success in this field and ensure the sustainable development of the territory and development.
Keywords: Skhidnytsia, brand, city branding, city marketing, war, tourist potential, rehabilitation, and inclusive tourism.