IMPLEMENTATION OF THE VISUAL DICTIONARY ON TEXTILE AND FASHION INTO THE MOBILE APPLICATION
ВПРОВАДЖЕННЯ ВІЗУАЛЬНОГО СЛОВНИКА З ТЕКСТИЛЮ ТА МОДИ У МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК
Сторінки: 320-328. Номер: №3, 2023 (321)
Автори:
ZAKHARKEVICH OKSANA
Khmelnytskyi National University
https://orcid.org/0000-0002-6542-9727
e-mail: zakharkevycho@khmnu.edu.ua
KOSHEVKO JULIA
Khmelnytskyi National University
https://orcid.org/0000-0001-7275-0853
e-mail: koshevkoyu@khmnu.edu.ua
ELSAYED ELNASHAR
Kaferelsheikh University, Egypt
https://orcid.org/0000-0002-7963-1926
SHVETS GALINA
Khmelnytskyi National University
https://orcid.org/0000-0001-7980-5474
e-mail: svetsh@khmnu.edu.ua
SELEZNEVA ANNA
Khmelnytskyi National University
https://orcid.org/0000-0002-8238-5340
e-mail: seleznovaA@khmnu.edu.ua
ЗАХАРКЕВИЧ Оксана, КОШЕВКО Юлія
Хмельницький національний університет
ЕЛЬНАШАР Ельсаєд
Каферельшейхський університет, Єгипет
ШВЕЦЬ Галина, СЕЛЕЗНЬОВА Анна
Хмельницький національний університет
DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5732-2023-321-3-320-328
Анотація мовою оригіналу
The article reveals the essence of mobile applications as one of the modern education methods in higher education among students majoring in clothing design. The paper described implementing the existing form of a book dictionary into the mobile application as a customized visual dictionary that meets the national guidelines’ requirements and the learning outcomes declared in them. The article substantiates the content of the conceptual and categorical apparatus of the mobile application (dictionary) for students majoring in clothing design. It proves the effectiveness of its use in the educational space.
Keywords: mobile learning, mobile application, visual dictionary, mobile education.
Розширена анотація українською мовою
У статті розкрито сутність мобільних додатків як одного із сучасних методів навчання у вищих навчальних закладах студентів спеціальності «Дизайн одягу». У статті описано впровадження існуючої форми книжкового словника в мобільний додаток як налаштованого візуального словника, що відповідає вимогам національних рекомендацій і заявленим у них результатам навчання. Дослідження спрямоване на формування понятійно-категоріального апарату мобільного додатку для текстильно-швейного виробництва, що міститься у «Візуальному словнику з текстилю та одягу», та вивчення його впливу на формування та вдосконалення професійних компетенцій як студентів, так і викладачів. У цьому дослідженні також йдеться про впровадження мобільного додатку в навчальний процес як методу мобільного навчання у вищих навчальних закладах. У статті обґрунтовано зміст понятійно-категоріального апарату мобільного додатку (словника) для студентів спеціальності «Дизайн одягу». Доведено ефективність його використання в освітньому просторі на основі соціальних опитувань викладачів та студентів різних рівнів навчання.
Ключові слова: мобільне навчання, мобільний додаток, візуальний словник, мобільна освіта.