Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

КО-БРЕНДИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ СПІЛЬНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ

CO-BRANDING AS A TOOL FOR FORMING JOINT INNOVATIVE MARKETING ACTIVITIES OF DAIRY PROCESSING ENTERPRISES

Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №3 (318). C. 344-351
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences. 2023. Volume 318, №3. pp. 344-351

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-318-3-53

Віталій КАРПЕНКО
Хмельницький національний університет
https://orcid.org/0000-0002-2476-6700
karpenkov@khmnu.edu.ua

Vitalii KARPENKO
Khmelnytskyi National University

 Анотація мовою оригіналу

У статті досліджено використання ко-брендингу як інструментарію формування спільної інноваційної маркетингової діяльності молокопереробних підприємств. Визначено, що ко-брендинг – це стратегія маркетингу, коли два або більше підприємств об’єднуються, щоб спільно випускати продукт або послугу під спільною маркою. Основна вигода ко-брендингу полягає в тому, що він може допомогти підвищити відомість бренду, залучити нових клієнтів, збільшити продажі і підсилити позиції на ринку. Ко-брендингові маркетингові альянси є однією з найбільш продуктивних форм співпраці між корпораціями, невід’ємною частиною конкурентної боротьби за клієнтів та їхньої лояльності. Цей напрям діяльності дасть змогу отримати синергійний ефект з допомогою об’єднання внутрішніх та зовнішніх чинників формування репутаційного капіталу корпорацій, що братимуть участь у проєктах ко-брендингу.

Встановлено, що важливим напрямом маркетингового стратегічного планування в контексті розвитку ко-брендингу є розвиток (диверсифікація) товару, який слід додатково пропонувати стратегічному альянсу із врахуванням дослідження світових тенденцій у сфері здорового харчування, тобто розширення асортименту продукції, а саме запровадження виробництва безлактозного молока, адже у світі відбувається значне зростання чисельності населення з проблемою засвоєння лактози, котра міститься у молоці великої рогатої худоби, що зумовлює пошук інноваційних видів молочної продукції.

Ключові слова: брендинг, ко-брендинг торгова марка, брендові альянси, брендові мережі, конкуренція, лояльність.

 Розширена анотація англійською мовою

The article examines the use of co-branding as a tool for forming joint innovative marketing activities of milk processing enterprises. Co-branding is defined as a marketing strategy where two or more businesses join together to jointly produce a product or service under a common brand. The main benefit of co-branding is that it can help increase brand awareness, attract new customers, increase sales and strengthen market positions. Co-branding marketing alliances are one of the most productive forms of cooperation between corporations, an integral part of the competition for customers and their loyalty. This line of activity will make it possible to obtain a synergistic effect by combining internal and external factors of reputational capital formation of corporations that will participate in co-branding projects.

It has been established that an important direction of marketing strategic planning in the context of the development of co-branding is the development (diversification) of the product, which should be additionally offered to the strategic alliance taking into account the study of global trends in the field of healthy nutrition, that is, the expansion of the product range, namely the introduction of the production of lactose-free milk, because in the world, there is a significant increase in the population with the problem of assimilation of lactose, which is contained in the milk of cattle, which causes the search for innovative types of dairy products.

Keywords: branding, co-branding, trade mark, brand alliances, brand networks, competition, loyalty.

Post Author: Кравчик Юрій

Translate