Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

ФІНАНСОВИЙ МАРКЕТИНГ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ

FINANCIAL MARKETING AND ITS DEVELOPMENT PROSPECTS IN UKRAINE

Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №4 (320). C. 165-169
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences. 2023. Volume 318, №4. pp. 165-169

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-320-4-24

Світлана КОВАЛЬЧУК
Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
https://orcid.org/0000-0001-9535-8678
e-mail: sveta_marketing@ukr.net

Svitlana KOVALCHUK
Khmelnytskyi Cooperative Trade and Economic Institute

 Анотація мовою оригіналу

Ця стаття присвячена вивченню фінансового маркетингу та перспектив його розвитку в Україні. Фінансовий маркетинг є важливим інструментом для фінансових установ, компаній та організацій, що допомагає досягти успіху на конкурентному ринку. У статті розглядаються основні поняття та принципи фінансового маркетингу, такі як сегментування ринку, цільове позиціонування, розвиток продуктів та просування на ринку. Автором здійснюється аналіз відмінностей і розбіжностей між такими поняттями, як: фінансовий маркетинг та маркетинг фінансових послуг. Надано авторське визначення фінансового маркетингу як «процесу планування, виконання і контролю за маркетинговими стратегіями та заходами, спрямованими на формування, пропагування та просування фінансових продуктів та послуг, залучення нових клієнтів, збільшення продажів фінансових активів та підтримання відносин з існуючими клієнтами у фінансовому секторі». Особлива увага приділяється аналізу перспектив розвитку фінансового маркетингу в Україні. Розглядаються сучасні тренди та виклики, з якими зіштовхнулися фінансові установи в Україні. Зазначається значення інновацій та технологій у фінансовому маркетингу, а також вплив діджиталізації на розвиток цієї сфери діяльності. Автор статті прогнозує майбутнє розвитку фінансового маркетингу в Україні та формулює рекомендації щодо досягнення конкурентних переваг фінансовими установами за умов застосування маркетингових інновацій. Ця стаття базується на актуальних дослідженнях та фахових літературних джерелах, а також враховує специфіку розвитку ринку фінансових послуг України. Вона може бути корисною для фахівців у галузі фінансів, маркетингу та стратегічного управління, а також для бізнес-лідерів та управлінців, які цікавляться питаннями фінансової сфери в Україні.

Ключові слова: фінансовий маркетинг, маркетинг фінансових послуг, ринок фінансових послуг, маркетингові інновації, інновації фінансового ринку.

Розширена анотація англійською мовою

This article is devoted to the study of financial marketing and its development prospects in Ukraine. Financial marketing is an important tool for financial institutions, companies and organizations that helps to achieve success in a competitive market. The article examines the basic concepts and principles of financial marketing, such as market segmentation, target positioning, product development, and market promotion. The author analyzes the differences and disagreements between such concepts as: financial marketing and marketing of financial services. The author’s definition of financial marketing is provided as “the process of planning, implementation and control of marketing strategies and activities aimed at the formation, promotion and promotion of financial products and services, attracting new customers, increasing sales of financial assets and maintaining relations with existing customers in the financial sector”. Special attention is paid to the analysis of prospects for the development of financial marketing in Ukraine. Current trends and challenges faced by financial institutions in Ukraine are considered. The importance of innovations and technologies in financial marketing is noted, as well as the impact of digitalization on the development of this field of activity. The author of the article predicts the future development of financial marketing in Ukraine and formulates recommendations for achieving competitive advantages by financial institutions under the conditions of applying marketing innovations. This article is based on current research and professional literary sources, and also takes into account the specifics of the development of the financial services market of Ukraine. It can be useful for specialists in the field of finance, marketing and strategic management, as well as for business leaders and managers who are interested in issues of the financial sphere in Ukraine.

Keywords: financial marketing, financial services marketing, financial services market, marketing innovations, financial market innovations.

Post Author: Кравчик Юрій

Translate