УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
ENTERPRISE PROFIT MANAGEMENT UNDER THE TODAY
Сторінки 84-88. Номер №1, 2020 (261)
Автори:
ПАВЛЮК І. О.
Вінницький національний аграрний університет
PAVLYUK I.
Vinnytsia National Agrarian University
DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2020-278-1-16
Надійшла / Paper received: 30.01.2020
Надрукована / Paper Printed: 10.03.2020
Анотація мовою оригіналу.
У статті розвиток сільськогосподарських підприємств національної економіки неможливий без надійних каналів збуту виробленої продукції, які забезпечуються завдяки послугам сучасних підприємств торгівлі. Останні виконують важливу соціальну та економічну функції, оскільки як невід’ємна ланка системи товароруху синхронізують інтереси виробників і споживачів товарів і послуг. Виклики сучасного ринку висувають проблему вдосконалення управління політикою прибутковості на сучасних підприємствах та підприємств торгівлі, зокрема. В боротьбі за належне місце на ринку, забезпечення конкурентних переваг підприємств торгівлі можливе лише на основі підвищення якості послуг, зниження витрат, що сприятиме зростанню їх прибутковості та уможливить належний розвиток. Як особливе джерело формування фінансових ресурсів прибутковість сприяє розвитку підприємства торгівлі. Як показник оцінки його фінансового стану прибутковість є показником ефективності. Водночас прибутковість є джерелом розвитку держави. Отже, політика управління політикою прибутковості підприємства торгівлі не лише забезпечує інтереси його власників, персоналу та держави, але й визначає потребу його наукового дослідження. Запропоновано заходи щодо оптимізації управління політикою прибутковості та підвищення прибутковості діяльності сільськогосподарських підприємств. Розглянуто функції прибутку в ринковій економіці, а також види прибутку та їх класифікаційні ознаки.
Розширена анотація англійською мовою.
The article, the development of agricultural enterprises of the national economy is impossible without reliable sales channels of manufactured products, which are provided through the services of modern trade enterprises. The latter perform important social and economic functions, because as an integral part of the system of movement of the system synchronize the interests of producers and consumers of goods and services. The challenges of the modern market pose the problem of improving the management of profitability policies of modern enterprises and trade enterprises, in particular. In the fight for a proper place in the market, ensuring the competitive advantages of trade enterprises is possible only on the basis of improving the quality of services, reducing costs, which will increase their profitability and allow for proper development. As a special source of formation of financial resources, profitability contributes to the development of a trading company. As an indicator of its financial condition, profitability is an indicator of efficiency. At the same time, profitability is a source of state development. Thus, the policy of managing the profitability of a trade enterprise not only ensures the interests of its owners, staff and the state, but also determines the need for its scientific research. Measures are proposed to optimize the management of the profitability policy and increase the profitability of agricultural enterprises. The functions of profit in a market economy, as well as types of profit and their classification characteristics are considered.
Ключові слова: підприємство, фінансові результати, прибуток, рентабельність, нестабільні умови господарювання.
References.
1. Babiak N.D. (2015), “CVP-analysis, and traditional management approaches”, Biznes Inform, vol. 8, P. 272-276.
2. Vakhovich I.M.(2015) “To the question of management of financial and economic results of the enterprise”, Economic Forum. no 3, P. 275-279.
3. Havatiuk L.S. (2016), “Profitability of Ukrainian enterprises: today’s realities”, Molodyj vchenyj, vol. 1, no. 28, P. 40-43.
4. Yepifanova I.Yu. (2016), “Profitability: current approaches to defining the essence”, Ekonomika ta suspil’stvo, vol.3, P. 189-192.
5. Sahajdak-Nikitiuk R.V. (2015), Upravlinnia hospodars’koiu diial’nistiu pidpryiemstva [Economic management of the enterprise], Zebra, Kharkiv, Ukraine.
6. Shmatkovs’ka T.O. (2016), “Conceptual bases of strategic management accounting”, Naukovyj visnyk Odes’koho natsional’noho ekonomichnoho universytetu, vol. 4, P. 244-253.