Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

КОНЦЕПЦІЯ ПЕРЕТВОРЕННЯ ТЕКСТУ В БІТОВУ КАРТУ З ВИКОРИСТАННЯМ БУДЬ-ЯКОГО ШРИФТУ

THE CONCEPT OF CONVERTING TEXT INTO A BIT MAP USING ANY FONT

Сторінки: 105-108. Номер: №2, 2021 (295)
Автори:
Ю.П. КРИВЕНЧУК, С.В. ГЕЛЕТІЙ
Національний університет “Львівська політехніка”
Yu.P. KRYVENCHUK, S.V. HELETII
Lviv Polytechnic National University
DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5732-2021-295-2-105-108
Рецензія/Peer review : 08.03.2021 р.
Надрукована/Printed : 02.06.2021 р.

Анотація мовою оригіналу

Сучасний світ неможливо уявити без обміну інформацією. Газети, журнали, книги, друкована рекламна продукція  відіграють велику роль та увесь час удосконалюються та вимагають все більших ресурсів та можливостей. На даний момент, через різке зростання цифрових технологій виникла проблема між можливостями апаратного та програмного забезпечення. Тобто при передачі даних з електронного світу на паперовий відображається різниця між обчислювальними можливостями апаратних та програмних засобів. Це стосується засобів друку, які не можуть передати весь об’єм та глибину зображуваного на екрані. Для друку швидше використовують растрові шрифти, основною вадою яких є їхня немасштабованість. При дослідженні шрифтів у вбудованих системах виникли проблеми з тим, що існує досить невелика кількість готових варіантів перетворення тексту у бітову карту без певних обмежень. Шрифт, який виводиться на екрані та безпосередньо друкується принтером чи іншим пристроєм може суттєво відрізнятись, оскільки кількість пікселів, які можуть бути надрукованими є завеликою. Тому виникає необхідність оптимізації перетворення шрифту у бітову карту, тобто зменшення кількості точок без втрати основи гліфу. У роботі наведено перетворення шрифту у бітову карту за допомогою програми, у якій за основу було взято лінеатуру, тобто поділ зображення на лінії, який використовується у поліграфії. Для того, щоб створити необхідне растрове зображення у програмі потрібно вказати певний гліф та його розмір, а також пристрій, для якого він буде використовуватись. Перетворювач сканування приймає контур і застосовує набір правил, щоб визначити, які пікселі будуть частиною зображення гліфа при друку або відображенні на екрані. Отримані результати дозволяють  друкувати вподобані нами шрифти, заміть стандартних.
Ключові слова: шрифти, бітова карта, растрове зображення, лініатура.

Розширена анотація англійською мовою

The modern world is impossible to imagine without the exchange of information. Newspapers, magazines, books, printed advertising products play an important role and are constantly being improved and require more and more resources and opportunities. At the moment, due to the sharp growth of digital technology, there is a problem between the capabilities of hardware and software. That is, when transferring data from the electronic world to paper, the difference between the computing capabilities of hardware and software is displayed. This applies to print media that cannot convey the full volume and depth of what is displayed on the screen. Raster fonts are used for printing faster, the main drawback of which is their non-scalability. When studying fonts in embedded systems, there were problems with the fact that there are quite a few ready-made options for converting text to a bitmap without certain restrictions. The font displayed on the screen and printed directly by the printer or other device may differ significantly because the number of pixels that can be printed is too large. Therefore, there is a need to optimize the conversion of the font into a bitmap, ie reducing the number of points without losing the base of the glyph. The paper presents the conversion of a font into a bitmap using a program based on a ruler, ie the division of the image into lines, which is used in printing. In order to create the required bitmap image in the program, you need to specify a specific glyph and its size, as well as the device for which it will be used. The scan converter takes a path and applies a set of rules to determine which pixels will be part of the glyph image when printed or displayed on the screen. The obtained results allow us to print the fonts we like, instead of the standard ones.
Keywords: fonts, bitmap, raster image, liniatura.

References

  1. Filipovich Y. Development of font elements: a course of practical training. 2008. p. 129
  2. Baryshnikov G.M., Bizya A.Yu., Yefimov B.B., Moiseev A.A., Pochtar E.I., Yarmola Y.A. Fonts. Development and use, Printing House AO “Young Guard”, Moscow
  3. A. Artemov (1933) Technographic analysis of summarized letters of new alphabet. Writing and revolution. 1, 58–76
  4. Lilley C. The “font” Top-Level Media Type (English) – Internet Engineering Task Force, 2017. 18 p.
  5. Murray, Stephen. “Graphic Devices.” Computer Sciences, edited by Roger R. Flynn, vol. 2: Software and Hardware, Macmillan Reference USA, 2002, pp. 81–83.
  6. Anisimov V.A., Tereshchenko V.M., Kravchenko I.V. Basic algorithms of computational geometry: Textbook. Manual. Kyiv: Kyiv University, 2002. 82 p.
  7. Newman W., Sprul R. Fundamentals of interactive machine graphics. M.: Mir, 1976. 574 p.
  8. Shikin E.V., Pliss A.I. Curves and surfaces on a computer screen. M.: Dialogue MEPhI, 1996. 240 p.
  9. Gaidukov S.A. OpenGL. Professional programming of 3D graphics in C ++. SPb: Peter, 2004. 716 p.

Post Author: npetliaks

Translate