Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ

EFFICIENCY OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS IN THE ACTIVITIES OF A COMMERCIAL BANK

Сторінки: 187-191. Номер: №4, Том 3, 2020 (284)

Автори:
ЗАБУРМЕХА Є. М.
Хмельницький національний університет

Ye. ZABURMEKHA
Khmelnytskyi National University

DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2020-284-4(3)-34
Надійшла / Paper received : 04.08.2020
Надрукована / Paper Printed : 28.09.2020

Анотація мовою оригіналу

      У статті розглянуто комплекс просування банківських продуктів і послуг, досліджено наукові підходи щодо специфіки функціонування системи інтегрованих маркетингових комунікацій у місцях продажу, охарактеризовано способи оцінки ефективності їх використання. Розглянуто різні підходи до визначення економічної ефективності маркетингових зусиль комерційного банку. Запропоновано показники для визначення економічної ефективності використання інтегрованих маркетингових комунікацій. Виділено комунікативний ефект від здійснення маркетингових заходів, психологічну ефективність комунікаційної діяльності. Результатом дослідження є визначення показника рентабельності рекламної діяльності, який може слугувати базою під час вибору майбутньої стратегії маркетингової діяльності банківської установи та основою для прийняття управлінських рішень щодо ІМК.
Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, показники економічної ефективності використання інтегрованих маркетингових комунікацій, психологічна ефективність маркетингових комунікацій, економічна ефективність маркетингових комунікацій, комплекс просування товару, реклама, стимулювання збуту.

Розширена анотація англійською мовою

      In modern conditions of rapid development of information economy and growth of economic significance Information about financial and banking institutions that compete with the advantage is the use of content marketing communications, justified by a review of the effectiveness of financing such activities and correct determination of its effectiveness. As you know, neither commercial banks use a variety of methods to stimulate the sale of banking products, advertising services, etc. However, with the development of marketing, replenishment of market conditions of functioning of banking institutions, growth of external dynamics the environment of his tools began to rapidly improve and develop.
The article discusses the complexities of the promotion of banking products and services, explores scientific approaches on the specifics of the functioning of integrated marketing communications systems at points of sale, and described methods for evaluating the effectiveness of their use. Consider different approaches to the definition of economic efficiency of marketing efforts of a commercial bank. Indicators for determination are offered economic efficiency of using integrated marketing communications. Separate communicative effect of marketing measures, psychological effectiveness of communication activities. The result The study is a determination of the profitability of advertising, which can serve as a baseline choosing the future marketing strategy of the banking institution and the basis for adoption management decisions regarding the IMC.
Keywords: integrated marketing communications, indicators of economic efficiency use of integrated marketing communications, psychological effectiveness of marketing communications, economic efficiency of marketing communications, product promotion, advertising, incentives sales

References

  1. Prokopchuk I. Reklama yak instrument vplyvu na protses pryiniattia rishen spozhyvachem/ I. Prokopchuk // Studentskyi visnyk NUVHP. – 2015. – № 3. – S. 126-128.
  2. Ovsii K. Metody otsinky efektyvnosti reklamy ta optymiza- tsii mediaplanuvannia / K. Ovsii // Upravlinnia rozvytkom. – 2013. – № 12. – S. 32-35.
  3. Norik L. Ekonometrychni modeli otsinky efektyvnosti riznykh vydiv reklamy v ramkakh marketynhovykh komunikatsii / L. Norik, K. Husachenko // Visnyk NTU «KhPI». – 2009. – № 36-1. – S. 97-102.
  4. Kobielieva T Metody otsiniuvannia efektyvnosti reklamy ta yii vplyvu na spozhyvachiv / T Kobielieva, L. Marchuk // Visnyk Nats. tekhn. un-tu «KhPI». Temat. vyp.: Tekhnichnyi prohres i efektyvnist vyrobnytstva. – 2015. – № 25 (1134). – S. 79-84.
  5. Mohylina L. Stratehiia zabezpechennia finansovoi bezpeky pidpryiemstva v umovakh ekonomichnoi nestabilnosti / L. Mohylina // Ekonomika pidpryiemstva: suchasni problemy teorii ta praktyky. – O., Atlant, 2014. – S. 109-110.
  6. Prymak T Mizhnarodnyi marketynh : [navch. posib.] / T Prymak. – K. : MAUP, 2004. – 228 s. – [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://library.if.ua/book/16/1387.html.
  7. Solomianiuk N. Teoretychni osnovy vyznachennia poniattia «intehrovani marketynhovi komunikatsii» / N. Solomianiuk, Yu.Moldakhovska // Nauka. Teoryia y praktyka: vestnyk – 28.12.2011-30.12.2011. – [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : www.konferentsyia.com.ua/pages/view/161.
  8. Lenskold Dzh. Rentabelnost ynvestytsyi v marketynh. Metodы povыshenyia prybыlnosty marketynhovykh kompanyi / Dzh. Lenskold ; per.s anhl., red. V. Kolchanova, M. Karlyka. – SPB. : Pyter, 2005. – 272 s.
  9. Aleshyna Y.V. Povedenye potrebytelei./ Y.V. Aleshyna/ – M.: Fayr Press, 1999. – 257 s.
  10. Dibrova T.H. Marketynhova polityka komunikatsii: stratehii, vitchyzniana praktyka. Navchalnyi posibnyk. / T.H. Dibrova. – K.: „Vydavnychyi dim „Profesional”, 2009. – 320 s.
  11. Mazylkyna E.Y. Marketynhovыe kommunykatsyy: uchebno-praktycheskoe posobye./ E.Y. Mazylkyna. – M.: Yzdatelsko – torhovaia korporatsyia „Denykov y K”, 2008. – 256 s.
  12. Marketynh: Pidruchnyk / za red. A.O. Starostinoi. – K.: Znannia, 2009. – 1070 s.
  13. Prymak T.O. Marketynhovi komunikatsii: Navchalnyi posibnyk./ T.O. Prymak. – K.: Elha, Nika-Tsentr, 2003. – 280 s.

Post Author: Кравчик Юрій

Translate