Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОГО МАРКЕТИНГУ

ENTERPRISE POTENTIAL MANAGEMENT ON THE BASIS OF CUSTOMER-ORIENTED MARKETING

 Сторінки: 41-44. Номер: №5, Том 2, 2021 (298)

Автори:
ПОЛІЩУК І. І.
ORCID ID: 0000-0001-6939-8529
e-mail: iip2016@ukr.net
Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

IRYNA POLISHCHUK
Vinnytsia Institute of Trade and Economics of Kyiv National University of Trade and Economics

DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-6
Надійшла / Paper received : 11.07.2021
Надрукована / Paper Printed : 04.10.2021

Анотація мовою оригіналу

     Розкрито сутність та особливості застосування інструментів клієнтоорієнтованого маркетингу в управлінні потенціалом промислових підприємств. Доведено, що розвиток ринкової інфраструктури трансформує підходи до отримання як ресурсів, так і конкурентних переваг.

Акцентовано, що інструментами крауд-технологій можна обгрунтовувати та оптимізовувати маркетингові рішення, агрегувати інформацію, досвід, думки, прогнози, уподобання й оцінки, та на цій основі продукувати нові власні ідеї щодо модернізації асортименту продукції промислового підприємства, методів взаємодії із стейкхолдерами та організації ринкової діяльності. Зроблено висновок, що стратегія «крауд як партнер» передбачає управління  краудом, широким колом осіб об’єднаних в співтовариства та сприяє залученню інтелектуальних та творчих ресурсів у вирішенні завдань маркетингової діяльності. Це в свою чергу передбачає реалізацію краудсорсингового проекту.  Краудсорсингі проекти набули поширення у практиці маркетингової діяльності. Їх застосування буде доречним і ефективним в управління маркетинговим потенціалом підприємств легкої промисловості. Окрім того, що підприємство отримує змогу вирішення власних маркетингових задач у сфері досліджень, розробки продукту, дизайну, нових пропозицій, вона також отримує досить потужну платформу для просування імені бренду, та створення бажаного соціально-орієнтованого іміджу компанії  розвитку інноваційної діяльності, удосконалення та розробки продуктових інновацій.

Ключові слова: маркетинговий потенціал, підприємство, клієнтоорієнтований маркетинг, результат взаємодії, можливості, взаємовідносини з клієнтами, конкурентоспроможність, клієнтоорієнтованіст, ринок.

Розширена анотація англійською мовою

     The essence and features of application of client – oriented marketing tools in potential management of industrial enterprises are revealed. It is proved that the development of market infrastructure transforms approaches to obtaining both resources and competitive advantages.

It is emphasized that crowdfunding tools can justify and optimize marketing decisions, aggregate information, experience, opinions, forecasts, preferences and assessments, and on this basis to produce new ideas for modernizing the range of industrial products, methods of interaction with stakeholders and market organization. . It is concluded that the strategy of “crowd as a partner” involves the management of the crowd, a wide range of people united in the community and helps to attract intellectual and creative resources in solving marketing problems. This in turn involves the implementation of a crowdsourcing project. Crowdsourcing projects have become widespread in the practice of marketing activities. Their application will be appropriate and effective in managing the marketing potential of light industry enterprises. In addition to the fact that the company is able to solve its own marketing problems in research, product development, design, new proposals, it also gets a powerful platform to promote the brand name and create the desired socially oriented image of the company to develop innovation, improve and develop products. innovation.

     Key words: marketing potential, enterprise, customer – oriented marketing, result of interaction, opportunities, mutual relations with clients, competitiveness, customer – oriented, market.

References

  1. Ansoff Y`. Strategy`cheskoe upravleny`e / Y`. Ansoff ; sokr. per. s angl. ; nauch. red. y` avt. predy`sl. L. Y`. Evenko. – M. : Еkonomy`ka, 1989. – 519 s.
  2. Ambler T. Prakty`chesky`j markety`ng / T. Ambler. – Per. s angl. pod. obshhej red. Yu.N. Kapturevskogo – SPb. : Y`zd-vo «Py`ter», 1999. – 400 s.
  3. Gonchar O. I. Aktualizaciya upravlinnya potencialom pidpry`yemstva za umov yevrointegraciyi : monografiya / O. I. Gonchar. – Xmel`ny`cz`ky`j : XNU, 2015. – 333 s.
  4. Fedonin O. S. Potencial pidpry`yemstva: formuvannya ta ocinka : pidruch. dlya stud. VNZ / O. S. Fedonin, I. M. Ryepina, O. I. Olek¬syuk. – K. : KNEU, 2004. – 316 s.
  5. Oil and Fat Business of Ukraine: Marketing Orientation for Achieving Competitive Advantages / Olga Gonchar, Nataliia Zamkova, Iryna Polishchuk, Yuriy Dovhan, Valentyna Sokolovska // European Journal of Sustainable Development,2020, 9 (4), 261 – 272. https://doi.org/10.14207/ejsd.2020.v9n4p261
  6. Formuvannya potencialu social`no-ekonomichny`x ta organi¬zacijny`x zmin : monografiya / Za zag. red.: I. A. Ignat`yevoyi, V. V. My`ky`tenko. – K., 2010. – 694 s.

Post Author: Кравчик Юрій

Translate