ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ
FEATURES OF IMPLEMENTATION OF THE NEWEST TECHNOLOGIES ON THE INTERNATIONAL MARKET: MARKETING ASPECT
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №5 (322). C. 170-176
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences. 2023. Volume 322, №5. pp. 170-176
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-28
Олена ПТАЩЕНКО
Західноукраїнський національний університет
helenavaleriya@gmail.com
http://orcid.org/0000-0002-2413-7648
Вікторія КАРП
НН інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка
https://orcid.org/0000-0002-2231-8517
viktoriia.karp@gmail.com
Olena PTASHCHENKO
West Ukrainian National University
Victoriуa KARP
Educational and Scientific Institute of International Relations Taras Shevchenko National University of Kyiv
Анотація мовою оригіналу
Метою представленої роботи є визначення особливостей провадження новітніх технологій, дослідження стану міжнародного ринку де вони реалізуються. Також визначено сутність маркетингового аспекту в комплексі розвитку новітніх технологій та запропоновано методичний підхід щодо формування дієвого маркетингового інструментарію для просування новітніх технологій на міжнародному ринку. В ході дослідження були використані наступні методи: аналізу та синтезу для визначення особливостей та основних елементів реалізації новітніх технологій на міжнародному ринку, а також для визначення дієвого маркетингового інструментарію для просування новітніх технологій на ринку; індукції та дедукції для визначення основних характеристик новітніх технологій та визначення ролі маркетингового інструментарію в комплексі просування новітніх технологій на міжнародному ринку; графічний метод використано для наочного відображення основних результатів дослідження. До основних результатів дослідження можливо віднести наступні висновки, що доводять необхідність постійного моніторингу міжнародного ринку технологій. Сфера новітніх технологій швидко розвивається, і дослідження в цьому сегменті мають ключове значення для подальшого прогресу. Так зазначимо, що новітні технології мають на меті покращення стану навколишнього або внутрішнього середовища, зазвичай ефект від їх впровадження має комерціалізацію або соціальну складову. Засоби маркетингу на міжнародному ринку повинні бути творчими та інноваційними. Пошук нових способів комунікації і просування допомагає привернути увагу споживачів до новітніх продуктів на ринку. Розвиток медичних технологій, таких як телемедицина, мобільні медичні пристрої та штучний інтелект для діагностики та лікування, сприяє поліпшенню охорони здоров’я та підвищує якість медичних послуг. Розробники роблять значні кроки у напрямку створення автономних транспортних засобів, що може змінити транспортну інфраструктуру та логістику. Споживачі стають більш освіченими та вимогливими стосовно технологій, вони шукають продукти та послуги, які поліпшують їхній життєвий стиль та забезпечують більшу зручність. Формування дієвого маркетингового інструментарію до якого належать новітні цифро візовані маркетингові інструменти допомагає підприємствам забезпечити адаптацію на ринку до змін навколишнього середовища та оптимізувати комплекс маркетингових та управлінських рішень. Запропоновано методичний підхід до формування комплексу дієвого маркетингового інструментарію для просування новітніх технологій на міжнародному ринку, що базується на комплексі новітніх цифро візованих маркетингових інструментах та дозволяє оптимізувати маркетингові та управлінські рішення щодо реалізації новітніх технологій на ринку.
Ключові слова: високі технології, інновації, інноваційна діяльність, глобалізація, цифровізація, маркетинговий інструментарій, стратегічний інструментарій, комунікаційний інструментарій, індустрія 4.0, шеренгова економіка, інноваційні моделі, глобальний економічний простір, глобальна конкурентоспроможність, конкурентні переваги, маркетинговий комплекс, міжнародний маркетинг, інструментарій міжнародного маркетингу
Розширена анотація англійською мовою
The purpose of the presented work is to determine the features of the implementation of the latest technologies, to study the state of the international market where they are implemented. The essence of the marketing aspect in the complex of the development of the latest technologies is also defined and a methodical approach to the formation of effective marketing tools for the promotion of the latest technologies on the international market is proposed. During the research, the following methods were used: analysis and synthesis to determine the features and main elements of the implementation of the latest technologies on the international market, as well as to determine effective marketing tools for the promotion of the latest technologies on the market; inductions and deductions for determining the main characteristics of the latest technologies and determining the role of marketing tools in the complex of promoting the latest technologies on the international market; the graphic method was used to visually display the main results of the study. The main results of the study include the following conclusions, which prove the need for constant monitoring of the international technology market. The field of cutting-edge technology is rapidly evolving, and research in this segment is key to further progress. So let’s note that the latest technologies are aimed at improving the state of the surrounding or internal environment, usually the effect of their implementation has a commercialization or social component. Means of marketing in the international market must be creative and innovative. Searching for new ways of communication and promotion helps to attract the attention of consumers to the newest products on the market. The development of medical technologies, such as telemedicine, mobile medical devices and artificial intelligence for diagnosis and treatment, contributes to the improvement of health care and increases the quality of medical services. Developers are making significant strides toward autonomous vehicles, which could change transportation infrastructure and logistics. Consumers are becoming more educated and demanding about technology, and they are looking for products and services that improve their lifestyles and provide greater convenience. The formation of an effective marketing toolkit, which includes the latest digital marketing tools, helps enterprises to ensure adaptation in the market to changes in the environment and to optimize the complex of marketing and management solutions. A methodical approach to the formation of a set of effective marketing tools for promoting the latest technologies on the international market is proposed, which is based on a set of the latest digital marketing tools and allows optimizing marketing and management decisions regarding the implementation of the latest technologies on the market.
Keywords: high technologies, innovations, innovative activity, globalization, digitalization, marketing tools, strategic tools Key words: high technologies, innovation, innovative activity, globalization, digitalization, marketing toolkit, strategic toolkit, communication toolkit, industry 4.0, serial economy, innovative models, global economic space, global competitiveness, competitive advantages, marketing complex, international marketing, toolkit international marketing