Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 2017, № 6, Т1




-- ЗМІСТ ВИДАННЯ --
-- Content --

Сторінки
pages

Тітульна сторінка видання
Cover pages

1-2

Зміст видання
Content

3-6

Ковальчук C. В.
Застосування сценарного підходу до впровадження маркетингових стратегій управління персоналом у діяльність машинобудівних підприємств
Application of scenario approach to implementation of marketing strategies of personnel management in machine-building enterprises’ activity

7-16

Андрушкевич З. М., Олійник А. О.
Сутність інноваційних технологій продажу товарів
Innovative technologies for the sale of goods

17-20

Бакай В. Й.
Формування механізму економічної безпеки підприємства як інструменту забезпечення його стійкого розвитку
Formation of the mechanism of economic security as instrument of providing its sustainable development

21-24

Баксалова О. М., Рябова А. О.
Мотивація як функція менеджменту в системі забезпечення ефективного використання ресурсу робочої сили персоналу підприємства

25-29

Біліченко С. В.
Актуальні проблеми маркетингових перспектив вищих навчальних закладів
Motivation as a management function in the provision system of efficient use of the employee power resources of the enterprise personnel

30-32

Бичікова Л. А., Карапіщенко Л.
Трансформація зовнішньої торгівлі України
Actual problems of marketing prospects of higher educational institutions

33-37

Бойчук І. В.
Процес управління маркетинговою діяльністю в інтернеті
Transformation of foreign trade in Ukraine

38-41

Бойко Р. В.
Формування ефективної політики просування продукції підприємства на ринку
Process of management of marketing activity on the internet

42-47

Бурліцька О. П.
Аромамаркетинг як невід’ємний елемент мерчандайзингу
Formation of effective policy of promotion of goods in the market

48-51

Вовчанська О. М., Іванова Л. О.
Маркетингове оцінювання стану і перспектив розвитку світового ринку готельних послуг
Aromamarketing as an independent element of merchandizing

52-59

Гвоздецька І. В., Дисик О. О., Сітарчук О. В.
Особливості застосування інноваційних підходів до інтернет-маркетингу на вітчизняному ринку
Marketing evaluation of the state and prospects of development of the global market of hotel services

60-64

Головащенко А. В.
Дослідження теоретичних аспектів зародження брендінгу в Україні
Studying of the theoretical aspects of branding in Ukraine

65-68

Головчук Ю. О.
Маркетингова домінанта розвитку конкурентних переваг підприємства в умовах інформаційної економіки
Formation of management mechanism of financial resources of the enterprise

69-73

Громова А. Є.
Формування механізму управління фінансовими ресурсами підприємства
Systematization of scientific approaches to the definition of the concept «sustainability of the enterprise»

74-77

Джерелюк Ю. О.
Систематизація наукових підходів до визначення сутності поняття «стійкість підприємства»
Systematization of scientific approaches to the definition of the concept «sustainability of the enterprise»

78-84

Дибчук Л. В.
Формування інтегрованої системи дистрибуції товарів і послуг
The features of organic production marketing

85-89

Добровольська К., Калина В., Ковальчук C. В., кравчик Ю. В.
Особливості маркетингу органічної продукції
The search of effective approaches towards the strategy formation of companies in the frame of chosen direction of development

90-98

Думанська К. С.
Пошук ефективних підходів до формування стратегії компанії в межах обраного напрямку її розвитку
The search of effective approaches towards the strategy formation of companies in the frame of chosen direction of development

99-103

Забурмеха Є. М., Вальков О. Б.
Формування міжфірмових мереж підприємств в Україні
Formation of intercompany networks of enterprises in Ukraine

104-108

Кармаліта А. К., Карпенко В. Л.
Особливості взаємодії дизайнерської та маркетингової складових у проведенні ринкових досліджень
Features of the interaction of designer and marketing complexes in market research

109-113

Ковінько О. М.
Розробка системи оцінювання синергетичного ефекту маркетингової стратегії міжнародних конгломератних диверсифікованих агропромислових структур
Development of the evaluation system of the synergetic effect of the marketing strategy of international conglomerated diversified agro-industrial structures

114-120

Крикавський Є. В., Шандрівська О. Є., Патора-Висоцька З.
Стратегічна оцінка перспектив річкових вантажних перевезень в Україні
Strategic perspective assessment of river's freight transportation in Ukraine

121-128

Лопатовський В. Г., Вакулова В. О.
Особливості удосконаленя податкового контролю акцизного податку
The features of improving of tax control of the excise tax

129-132

Лопатовський В. Г., Грицаюк М. В.
Особливості подання звітності в електронній формі
Features of submission of reporting in the electronic form

133-136

Миколайчук Н. С., Миколайчук М. М.
Обґрунтування потенційної ємності внутрішнього ринку продуктів харчування
Substantiation of potential capacity of the domestic market for food products

137-141

Нам’ясенко В. М.
Шаблони звичок як інструмент зменшення проблеми обмежених ресурсів малих та середніх вітчизняних підприємств
The templatents of the habits as the means to decrease the problems of limited resources of the small and middle ukrainian business

142-145

Овод Л. В.
Сучасна парадигма організаційно-економічного механізму управління амортизаційною політикою підприємства
A modern paradigm of the organizational and economic mechanism of management of the enterprise amortization policy

146-150

Огнева А. М., Валькова Н. В.
Особливості застосування інформаційних технологій в організації внутрікластерної взаємодії підприємницьких структур
Features of application of information technologies in organization of internal cluster interaction of enterprises' structures

151-154

Пітик О. В., Табенська О. І.
Управління закладами ресторанного господарства, орієнтованими на екологічний напрямок
Management of establishments of restaurant economy responsible for ecological direction

155-158

Пірус В. О.
Стратегічне управління інноваційним розвитком вищого навчального закладу
Strategic management of innovative development of higher educational institution

159-162

Прилепа Н. В.
Сучасні тенденції розвитку ресторанного господарства України та Європи
Modern trends in development of restaurant agriculture of Ukraine and Europe

163-166

Решетілова Т. Б., Куваєва Т. В.
Вибір інноваційної маркетингової стратегії промислового підприємства на засадах партнерства
Selection of innovative marketing strategy of the industrial enterprise on the principles of partnership

167-171

Рзаєв Г. І., Няйко С. М.
Ресурсна безпека підприємства та обґрунтування аналітичних процедур її підтримки в економічному аналізі
Resource safety of the enterprise and representation of analytical procedures for its support in economic analysis

172-175

Рзаєва Т. Г., Рожко К. О.
Аналітичне спрямування та етапи оцінки ризиків в економічному аналізі
Analytical detection and stages of assessment of risks in economic analysis

176-180

Савченко О. В., Марцінко Д. В.
Сутність та оцінка управління дебіторською та кредиторською заборгованостями в межах аналізу фінансового стану підприємства
Sence and assessment of debt and credit deposit management in the analysis of the financial state of the enterprise

181-185

Ситник Л. С., Таранич О. В.
Запровадження бренд-менеджменту: практика міста Вінниця
Application of brand management: practice of the city of vinnytsia

186-190

Сокирник І. В., Петлюк О. В.
Стратегічне позиціонування підприємств ресторанного господарства на регіональному рівні
Strategic positioning of enterprises of restaurant economy is at regional level

191-196

Сурмай Д. Д.
Вплив удосконаленого маржинального підходу на управління асортиментною політикою підприємства
Influence of improved margin approach on the management of assortment policy of enterprise

197-202

Сухораб В. В., Форманюк О.
Маркетингове забезпечення діяльності туристичних підприємств
Marketing providing of tourism agencies` activities

203-206

Телегін В. С., Костін Д. Ю.
Аналіз та оцінка внутрішнього середовища енергетичної компанії
Analysis and evaluation of the internal energy company

207-211

Тельнов А. С., Решміділова С. Л.
Соціально-відповідальний маркетинг в діяльності підприємств торгівлі
Social-responsible marketing in the activities of trade enterprises

212-216

Томаля Т. С., Пастушок В. М.
Роль інтелектуального капіталу у формуванні вартості підприємства
The role of intellectual capital in formation of the value of the enterprise

217-221

Шарко В. В., Лоянич Г. С., Гавенко М. С.
Формування конкурентної стратегії підприємства торгівлі
Formation of competitive strategy of trade enterprises

222-226

Юрченко Ю. О.
Методологічні особливості стратегічного маркетингу будівельних підприємств
Methodological features of construction enterprise strategic marketing

227-231

Jaworsk M., Kocot D.
Важливість інтернету як інструменту формування іміджу у глобалізованому світі
Znaczenie internetu jako narzedzia ksztaltowania wizerunku w warunkach globalizacji

231-237

Яковлєв А.І.
Ефект міжнародних економічних зв’язків в умовах сучасної глобалізації
Influence of international economic relations in the age of modern globalization

238-243




//

HTML generated by gurantor software, 2019