Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

РОЗРОБКА АСОРТИМЕНТУ ВЗУТТЯ ДЛЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДУМОК УКРАЇНСЬКИХ БІЙЦІВ АТО

DEVELOPMENT OF THE RANGE OF SHOES FOR MILITARY SERVANTS

 Сторінки: 191-197. Номер: №3, 2020 (285)
Автори:
А. І. БАБИЧ, О. В. АКАШЕВ
Київський національний університет технологій та дизайну
A. BABYCH, O. AKASHEV
National University of Technology and Design
 DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5732-2020-285-3-29
Рецензія/Peer review : 11.05.2020 р.
Надрукована/Printed : 02.06.2020 р.

Анотація мовою оригіналу

В статті розглянуто стан ринку вітчизняного взуття для військовослужбовців і потреб ЗСУ, наведено результати  маркетингових досліджень споживчих переваг носіїв взуття даного сегменту, а саме бійців АТО,  розроблено асортимент тактичного взуття з сучасних матеріалів, виготовлено дослідні зразки, а також з’ясовано, наскільки його асортимент задовольняє потреби бійців. Прогнозовано можливість використання не типових сучасних матеріалів для виробництва взуття, що включає оцінку споживачів  щодо актуальності його використання під час виробництва взуття. Метою роботи є дослідження  сегменту вітчизняного і світового випуску взуття для військовослужбовців, вивчення потреб носіїв-споживачів, удосконалення конструкції та технології виготовлення взуття даної групи, зокрема взуття для військовослужбовців та оцінка якості матеріалів та виготовлених виробів за окремими показниками. Вивчені, визначені і узагальнені найвагоміші фактори потреб носіїв-споживачів взуття для військовослужбовців під час проведення  on-line і польових маркетингових досліджень. Досліджено питання удосконалення конструкції і технології виробів даного сегменту та процес поетапного виготовлення взуття в цілому. Розроблено конструкцію і технологію виготовлення взуття літнього асортименту для військовослужбовців. Підтверджено експериментальним шляхом забезпечення високої якості виробів і попит на розроблену в роботі модель взуття. Системний підхід вивчення питання дав змогу розібратися у гострих питаннях проблеми та віднайти шляхи їх вирішення щодо формування або розширення асортименту і закупівлі матеріалів та комплектуючих, придатних для виробництва виробів даної сегментної групи з урахуванням аналізу факторів потреб військовослужбовців, вдосконалення конструкції та технології виробництва взуття, поліпшення його якості, зниження собівартості і збільшення попиту на взуття українських споживачів.
Ключові слова: взуття для військовослужбовців, сучасні матеріали та технології, сегментація, ринок, маркетингові дослідження, вибір респондентів, попит, удосконалення, якість.

Розширена анотація англійською мовою

The article considers the state of the domestic footwear market for servicemen and the needs of anti-terrorist operation fighters in real conditions, presents the results of marketing research of consumer preferences of footwear wearers of this segment, develops a range of tactical footwear from modern materials, makes prototypes. needs of fighters. The possibility of using non-typical modern materials for the production of footwear is forecasted, which includes the assessment of consumers on the relevance of its use in the production of footwear. The purpose of this work is to study the segment of domestic and world production of footwear for servicemen, study the needs of consumer media, improve the design and manufacturing technology of footwear of this group, including footwear for servicemen and assess the quality of materials and manufactured products. Scientific novelty. The most important factors of needs of footwear-consumers of footwear for servicemen during on-line and field marketing researches are studied, defined and generalized. The issues of improving the design and technology of products in this segment and the process of phased production of footwear in general have been studied. The design and step-by-step technological process of making summer shoes for servicemen have been developed. Confirmed experimentally by ensuring high quality products and demand for the model of footwear developed in the work. Practical meaning. A systematic approach to studying the issue allowed to understand the acute issues of the problem and find ways to solve them to form or expand the range and purchase of materials and components suitable for the production of products of this segment group, taking into account the needs of servicemen, improving the design and technology of footwear. , reducing the cost and increasing demand for shoes of Ukrainian consumers.
Keywords: footwear for servicemen, modern materials and technologies, segmentation, market, marketing research, choice of respondents, demand, improvement, quality.

 References

  1. Andreieva O.A. Osoblyvosti shkiriano-khutrovoi syrovyny : monohrafiia / Andreieva O.A., Hryshchenko I.M., Zvarych I.T. – K. : Svit uspikhu, 2018. – 451 s.
  2. Behniak V.I. Osnovy konstruiuvannia i proektuvannia vyrobiv iz shkiry : navchalnyi posibnyk / Behniak V.I. – Khmelnytskyi : TUP, 2002. – S. 28–35.
  3. Borodynia O. Shchodo vzuttievoho rynku Ukrainy / O. Borodynia // Lehka promyslovist. – 2018. – № 3. – S. 21-22.
  4. Vzuttia. Nomenklatura pokaznykiv yakosti : DSTU 3485-96. – [Chynnyi vid 1998-01-01]. – K. : Derzhstandart Ukrainy, 1998. – 16 s. – (Natsionalnyi standart Ukrainy).
  5. Harkavenko S.S. Marketynh : pidruchnyk / Harkavenko S.S. – Kyiv : Libra, 2002. – 705 s.
  6. DSTU EN ISO 20344:2016. Zasoby indyvidualnoho zakhystu. Metody vyprobuvannia vzuttia (EN ISO 20344:2011, IDT; ISO 20344:2011, IDT). – Kyiv. Data pochatku dii 01.10.2017.
  7. Izovit T. Tendentsii rozvytku ukrainskoho rynku vyrobnytstva shkiry / T. Izovit, I. Naumenko // Lehka promyslovist. – 2019. – № 4. – S. 2.
  8. Konoval V. P. Tekhnolohiia vzuttievoho vyrobnytstva : [pidruchnyk] / Konoval V. P., Svistunova L. T., Oliinykova V. V. – K. : Lybid, 2003. – 366 s.
  9. Naukova ta innovatsiina diialnist v Ukraini (za 2018 r.) [Elektronnyi resurs] : statystychnyi zbirnyk. – 2012. – Rezhym dostupu : http://ukrstat.org/uk/druk/katalog/kat_u/2012/09_2012/zb_nay_2011.zip
  10. Nyzhnyk V.M. Problemy vykhodu innovatsiinykh tekhnolohii pidpryiemstv lehkoi promyslovosti na zovnishnii rynok / V.M. Nyzhnyk, I.V. Pasichnyk // Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. – 2012. – № 2. – T. 3. – S. 199–203.
  11. Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy : statystychna informatsiia [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://www.ukrstat.gov.ua.
  12. Ofitsiinyi sait Derzhavnoi fiskalnoi sluzhby Ukrainy / Mytna statystyka [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : www.ukrstat.gov.uahttp://sfs.gov.ua/ms/.
  13. Ofitsiinyi sait derzhavnoho komitetu statystyky Ukrainy [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://www.ukrstat.gov.ua
  14. Ofitsiinyi sait Ministerstva oborony Ukrainy / Ministerstvo oborony Ukrainy [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : https://www.mil.gov.ua/
  15. Stopa i racionalnaya obuv [Elektronnyi resurs]. –  Rezhym  dostupu : http://www.medical-enc.ru/stopa/rol-kabluka-v-konstrukcii-obuvi.shtml
  16. Mykhailovska O.A. Vyznachennia faktoriv vplyvu konstruktsii vzuttia na stopu liudyny / O.A. Mykhailovska, A.V. Mostoviuk // Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. – 2012. – № 5. – S. 125–128.

Post Author: npetliaks

Translate