Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

ВИБІР АРХІТЕКТУРИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ СИСТЕМИ

SELECTION OF SOFTWARE ARCHITECTURE INFORMATION TRAINING SYSTEM

Сторінки: 248-251. Номер: №5, 2019 (277)
Автори:
Л.О. КОВТУН, Р. ФРАНЧУК
Хмельницький національний університет
В.М. ТКАЧУК
Вінницький технічний коледж
L.О. КОVTUN, R. FRANCHUK
Khmelnytskyi National University
V.M. TKACHUK
Vinnytsia Technical College
DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5732-2019-277-5-248-251
Рецензія/Peer review : 20.06.2019 р.
Надрукована/Printed : 23.07.2019 р.

Анотація мовою оригіналу

Інформаційна насиченість сучасного світу вимагає спеціальної підготовки та певної адаптації навчального матеріалу перед його поданням учням та студентам для того, щоб у візуально доступному для сприйняття вигляді надати основні або необхідні відомості, які будуть зрозумілими, легкодоступними та легкозасвоюваними. Доцільність використання візуалізації навчальної інформації зумовлена необхідністю врахування когнітивних особливостей сучасного покоління учнів та студентів, а також потребою в компактному поданні навчального матеріалу у вигляді, найбільш зручному для його сприйняття, розуміння, засвоєння і запам’ятовування. Використання різних операційних систем в освітньому процесі натикається на певні труднощі, головною з яких є відсутність або не достатній функціонал відповідного програмного забезпечення. Тому актуальним постає питання щодо такого програмного забезпечення, яке могло б функціонувати на різних платформах. У статті показано вибір моделі архітектури програмного забезпечення, що зосереджено на такому технотренді для візуалізації інформації як веб-технології.
Ключові слова: архітектура програмного забезпечення, трирівнева архітектура, веб-технології.

Розширена анотація англійською мовою

The rapid penetration of information and communication technologies into human life and the overload of information flows require modern education to adopt new technologies, changes in teaching methods, ways of presenting educational information and the introduction of new learning technologies that would be effective in the present. The informational saturation of the modern world requires special training and some adaptation of the teaching material before it is presented to students and students in order to provide students with essential or necessary information in a visually perceptible form that is clear, easily accessible and easy to digest. The expediency of using visualization of educational information is conditioned by the need to take into account the cognitive characteristics of the current generation of students and students, as well as the need for a compact presentation of educational material in the form most suitable for its perception, understanding, assimilation and memorization. The use of different operating systems in the educational process encounters certain difficulties, the main of which is the lack or lack of sufficient functionality of the corresponding software. Therefore, the question arises as to the kind of software that could function on different platforms. The article illustrates the choice of a software architecture model that focuses on such technology rendering to visualize information as web technology.
Keywords: software architecture, three-tier architecture, web application.

References

  1. Proidakov E. M. Anhlo-Ukrainskyi tlumachnyi slovnyk z obchysliuvalnoi tekhniky, Internetu i prohramuvannia / E. M. Proidakov, L. A. Teplytskyi. – Kyiv : SoftPres, 2005. – 552 s. – ISBN 966-530-070-9.
  2. Lavrishcheva K. M. Prohramna inzheneriia / K. M. Lavrishcheva. – Kyiv, 2008. – 319 s.
  3. Chorna O.V. Teoriia ta metodyka elektronnoho navchannia / O.V. Chorna, N.A. Kharadzhian, S.V. Shokaliuk, N.V. Moiseienko – Kryvyi Rih : Vydavnychyi viddil KMI, 2013. – Tom IV. – S. 272–284.
  4. Nikson R. Sozdaem dinamicheskie veb-sajty s pomoshyu PHP, MySQL, JavaScript, CSSiHTML5 / R. Nikson. – SPb : Piter, 2016. – 816 s.

Post Author: npetliaks

Translate