Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЄЮ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ

FORMATION THE STRATEGY DEVELOPMENT OF ENTERPRIZE

Сторінки: 23-29. Номер: №5, 2020 (286)

Автори:
БОЙКО Р. В.
Хмельницький національний університет

BOIKO R.
Khmelnytskyi National University

DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2020-286-5-5
Надійшла / Paper received : 19.08.2020
Надрукована / Paper Printed : 02-05.11.2020

Анотація мовою оригіналу

В статті висвітлено основні проблеми управління ефективної стратегією розвитку підприємства на ринку. Зазначено на актуальності досліджуваної теми в умовах ринкових відносин. Проаналізовані праці вчених, що займалися дослідженням даних питань, виокремлено недостатньо досліджені аспекти. Зазначено на тому, що в складних динамічних умовах функціонування сучасних підприємств різко підвищилося значення стратегічної поведінки, яка дозволить підприємствам вижити у конкурентній боротьбі у довгостроковій перспективі.
Проаналізована діяльність підприємств, які працюють на ринку спортивних послуг України, оцінені перспективи його подальшого розвитку. Зазначено на необхідності управління його стратегії розвитку. Проаналізована діяльність ринку спортивних послуг України. Проведене маркетингове дослідження діяльності підприємства за допомогою SWOT, PEST-аналізу. За його підсумками зазначено на основних недоліках в організації діяльності підприємства, визначено напрями розвитку його потенціалу. Зазначено, що доцільним виявиться посилення маркетингової спрямованості діяльності підприємства, що дозволить покращити діяльність клуба в цілому.
Запропоновано управління стратегією розвитку маркетингу підприємства та стратегічні маркетингові програми за методами «Бостонської Консалтингової Групи» та «Мак Кінсі – Дженерал Електрик».
Ключові слова: маркетинг, маркетингова діяльність, управління, стратегія розвитку.

Розширена анотація англійською мовою

In the article the main problems of the management of the effective strategy of development of the enterprise on the market are discussed. It is indicated on the relevance of the topic under conditions of market relations for enterprises. The works of scientists involved in the study of these issues have been analyzed, and insufficiently investigated aspects are singled out. It is noted that in the complex dynamic conditions of the functioning of modern enterprises the value of strategic behavior has increased dramatically, which will allow companies to survive in the competitive struggle in the long run.
The analysis was made of the activity of the enterprises, which are aimed at the market of sports services of Ukraine, and the assessment of the prospects for its development. Designated on the need for management of the development strategy. Analyzed the scope of the market of sports services of Ukraine. Carrying out marketing advancement of the enterprise’s activity for additional SWOT, PEST-analysis. It is designated on the main shortcomings in the organization of activity of the enterprise, it is intended directly to develop its potential. It is appointed, that the assistants will be able to improve the marketing efficiency of the enterprise’s activity, and will allow the club’s activity to be reduced as a whole.
The management of the strategic development of the marketing of the enterprise and the strategic marketing programs were developed according to the methods of the Boston Consulting Group and MacKins – General Electric.
Keywords: marketing, marketing activity, management, product range.

References

  1. Dzhobber D. Pryntsypy i praktyka marketynhu : navch. posib. / D. Dzhobber ; per. z anhl. – M. : vyd. dim «Viliams», 2000. – 688 s.
  2. Kotler F. Osnovy marketinga / F. Kotler, G. Armstrong, Dzh. Sonders, V. Vong ; per. s angl. – 2-e evrop. izd. – M., SPb, K. : Izd. dom «Vilyams». 1999. – 1056 s.
  3. Harkavenko S.S. Marketynh : pidruch. / S.S. Harkavenko. – K. : Libra, 2002. – 712 s.
  4. Kudenko N.V. Stratehichnyi marketynh : navch. posib. / N.V. Kudenko. – K. : KNEU, 2006. – 152 s.
  5. Kovalchuk S.V. Stratehichnyi marketynh : navchalnyi posibnyk / S. V. Kovalchuk. – Khmelnytskyi : KhNU, 2010. – 291 s.
  6. Boiko R.V. Vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti vyrobnycho-torhovelnoho pidpryiemstva / R.V. Boiko // Herald of Khmelnytskyi National University. – 2013. – № 6, T. 2. – S. 83–88.
  7. Boiko R.V. Reklamna diialnist torhovelnykh pidpryiemstv Ukrainy / R.V. Boiko // Herald of Khmelnytskyi National University. – 2012. – № 6. T. 2. – S. 219–223.
  8. Boiko R.V. Vdoskonalennia komertsiinoi diialnosti torhovelnoho pidpryiemstva na osnovi optymizatsii polityky tovarorukhu. / R.V. Boiko // Herald of Khmelnytskyi National University. – 2014. – № 5. T. 2. – S. 128–133.
  9. Boiko R.V. Vykorystannia marketynhovykh instrumentiv v upravlinni silskohospodarskym pidpryiemstvom / R.V. Boiko // Herald of Khmelnytskyi National University. – 2016. – № 5. T. 1. – S. 35–40.
  10. Boiko R.V. Formuvannia efektyvnoi polityky prosuvannia produktsii pidpryiemstva na rynku / R.V. Boiko // Herald of Khmelnytskyi National University. – 2017. – № 6. T. 1. – S. 42–48.
  11. Boiko R.V. Formuvannia stratehii dyversyfikatsii tovarnoho asortymentu pidpryiemstva na rynku / R.V. Boiko // Herald of Khmelnytskyi National University. – 2018. – № 5. T. 2. – S. 31–36.
  12. Boiko R.V. Formuvannia stratehii rozvytku pidpryiemstva / R.V. Boiko // Herald of Khmelnytskyi National University. – 2019. – № 5. T. 2. – S. 19–25.

Post Author: npetliaks

Translate