Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

MAIN FACTORS OF TRANSFORMATION OF INDUSTRIAL STRUCTURE OF MARKETING IN THE SECOND DECADE OF THE XXI CENTURY

ОСНОВНІ ЧИННИКИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ГАЛУЗЕВОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ В ДРУГОМУ ДЕСЯТИРІЧЧІ ХХІ СТОЛІТТЯ

  Сторінки 212-216. Номер №1, 2020 (261)

Автори:
TERENTIEVA N.
Zaporizhia National University
ТЕРЕНТ’ЄВА Н. В.
Запорізький національний університет

DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2020-278-1-37
Надійшла / Paper received: 14.02.2020
Надрукована / Paper Printed: 11.03.2020

Анотація мовою оригіналу.

Зміна орієнтирів українського суспільства на євроінтеграцію за останні роки прискорила неминучу «глобальну діджиталізацію», яка своєю чергою зумовила значні зміни в поведінці споживачів практично на всіх рівнях споживацькоїакт ивності. Це стосується як характеристик обізнаності споживачів, їх можливостей щодо вибору альтернативних варіантів, так і безпосередньо основних каналів отримання інформації споживачем, а також організації зворотного зв’язку між виробниками та споживачами. Звідси цілком логічною є гіпотеза щодо істотних змін галузевої структури маркетингу – і як практичної діяльності, і як науки. Дійсно, прямуючи за змінами споживацької поведінки та прагнучих як найефективнішого вивчення та прогнозування ринкових змін, маркетинг не міг зберегти сталою галузеву структуру в сучасних мінливих умовах. Виникнення нових інформаційних каналів, нових каналів просування та збуту продукції, охоплення новими каналами все більшої частини ринкового простору зумовлюють не тільки швидкий розвиток нових галузей маркетингу, але й занепад деяких напрямків, що вважалися традиційними.

Розширена анотація англійською мовою.

The change in the orientations of Ukrainian society towards European integration in recent years has accelerated the inevitable “global digitalization”, which in turn has led to significant changes in consumer behavior at almost all levels of consumer activity. This applies to both the characteristics of consumer awareness, their ability to choose alternatives, and directly the main
channels of consumer information, as well as the organization of feedback between producers and consumers. Hence, it is quite logical to hypothesize significant changes in the industry structure of marketing – both as a practical activity and as a science. Indeed, following the changes in consumer behavior and seeking to more effectively study and predict market changes, marketing
could not maintain a stable industry structure in today’s changing environment. The emergence of new information channels, new channels of promotion and marketing, coverage of new channels in an increasing part of the market space lead not only to the rapid development of new marketing industries, but also the decline of some areas that were considered traditional.

Ключові слова: глобальна діджиталізація, маркетинг, галузева структура, споживач.

References.

1. V Ukrayini rizko zroslo proniknennya Internetu. Prichini / Liga. URL: https://tech.liga.net/technology/novosti/v-ukraine-rezkovyroslo-proniknovenie-interneta-prichiny (data zvernennya: 10.10.2019).
2. Kotler F. Marketing v tretem tysyacheletii: kak sozdat, zavoevat i uderzhat rynok. Moskva : AST, 2000.
3. Lilik I.V. Intuyitivnij marketing spozhivacha : monografiya. Kiyiv : UAM, 2014.
4. Lucij K.M. Evolyuciya koncepcij marketingu yak vidobrazhennya tendencij rozvitku rinkovoyi ekonomiki. Naukovij visnik Uzhgorodskogo nacionalnogo universitetu. 2015. №5. S. 90–93.
5. Reklamnij rinok Ukrayini 2018: oglyad ta fakti. URL: https://mmr.ua/show/reklamnyy_rynok_ukrainy_2018_obzor_i_fakty (data zvernennya: 10.10.2019).
6. Robul Yu.V. Evolyuciya zadach marketingu na riznih etapah evolyuciyi kompaniyi. Mehanizm regulyuvannya ekonomiki. 2010. T. 2. Vip. 3. S. 158–154
7. Breiner James Five dirty words journalists must learn to say without blushing / IJNet (International Journalists’ Network). URL: https://ijnet.org/en/story/five-dirty-words-journalists-must-learn-say-without-blushing (data zvernennya: 10.02.2020).
8. Deep Patel A Paperboy’s Fable: The 11 Principles of Success. Post Hill Press, 2016. 140 r.
9. Deep Patel 10 Marketing Trends to Watch in 2019. (Marketing is being shaped by emerging technologies, methods and patterns) / Entrepreneur. URL: https://www.entrepreneur.com/article/324043?fbclid=IwAR3XZ-XvVPXWYzxNssWb9O_
E3hoezV6htxsRM6zDBy5reQCkL05t3KECAQ (data zvernennya: 10.02.2020).
10. Hollis Nigel The meaningful brand : how strong brand make more money / Nigel Hollis. Chief Global Analyst, Millward Brown, 2016. 225 p.
11. O’Reilly Tim What Is Web 2.0? URL: http://oreilly.com/web2/archive/what-is-web-20.html (data zvernennya: 10.02.2020).

Post Author: npetliaks

Translate