. .

в : в Ͳ .. 7

. .

̲ : в 11

. . , . . ϲ

ֲ ̲ί в Ͳ ̲ί ˲ .. 14

. .

в в ²ί
Բί .. 17

. . , . . ²

˲ ̲ί в ̲Ҳ
в Ҳ 21

. .

Ͳ ϲ ֲ Բ Ҳ: Ҳ ²ί 24

̳ ᒺ

. .

в : 28

. .

ֲ в Ҳ ϲȪ
ί ˲ Բ ˲
Ͳ ͔ 32

. .

òͲ в
ϲȪ² 36

. . , . . ˲Ͳ

40

. .

òͲ ˲ ϲȪ
˲ 44

. . , . .

Ҳ ϲȪ .. 47

. .

Ͳ IJҲ Ͳ Ҳ в
ֲ .. 50

. .

Ͳ Dz: ̲
Ͳ ֲ .. 54

. .

̲ί IJ IJҲ ϲȪ .. 61

. . , . .


... 65

. .

ʲ Ͳ ˲ .. 70

. .

.. 73

V. Grishin

THE INNOVATION POLICY AND POST-CRISIS ECONOMIC DEVELOPMENT .. 77

. .

ֲ
' .. 81

. . , . . , . .

²ֲ ֲί Ҳ ϲȪ
ϲ Ҳ
Բ-̲ί .. 84

. . ˲

̲ .. 89

. .

Բ ֲ IJͲ Ͳ . 92

. . ͪ, . .

ϲղ ί
- . 95

. . в, . .

˲ ̲ Ҳʲ ϲȪ .. 100

, -

. . ̒, . . ̲

² .. 103

. .

ֲ ί ֲ ֲҲ ֲ . 107

. . , . .

.. 110

. .

в² ֲ ֲ .. 115

. . Ѳ

ֲ Ͳ: , ֲ .. 118

. . , . .

... 122

. . , . .


.. 126

. . , . .


.. 129

. .

ֲ Բ ˲
˲ֲ: ² ² ²
.. 132

. .

ί ֲ ̲
.. 140

. . , . . , . .

Ͳ Բ˲
˲ .. 146

. .

Ҳ ϲȪ
в ֲ-̲ ² .. 150

в òί ̲ί ˲.
˲ ò ̲ ʲ

. . Ѫ

˲ ֲί ˲ ˲ . .. 155

. . Ͳ˲

Ҳ òί ̲ί ˲ ò .. 159

. .

˲ ֲ IJͲ ò .. 163

. .

˲ ֲ
в .. 168

. . , . .


:
.. 172

. . , . .

ֲ Ҳ Ҳ
Ͳ .. 176

.

ֲ ̲ ֲҲ в . 178

. . K

̲ òͲ . 183

. .

² Ѳ .. 187

. . ϲ

ֲ IJͲ ϲȪ ̲ .. 191

. . ˲

Ͳ Ѳ в߻: Ͳ ֲ . 194

. . в, . .

ֲ Ҳ IJҲ
ϲȪ ί Ҳ . 198

ֲ-̲Ͳ ϲ ̲ί

. .

ֲ ֲ-̲ί Ҳ ò IJ .. 209

. . Ѫ

ֲ 'Ҳ .. 213

. .

: ... 216

. .


... 220

. . ˲

ò ײ
в IJ . 223

. .

ò ˲ ֲ
² ϲ̲ ʲ .. 226

. . Ѳ

Ͳ ϲ ֲ в òί
ò- Ҳ .. 232

. .

-òͲ ֲ
ί ˲ ̲ .. 236

² ̲ ֲ ֲ˲ֲ I ˲Ҳ

. . , . .

.. 241

. .

в ϲ -Ͳ .. 244

. . , . .

ֲ˲ֲ ϲ ²ί
˲ֲ . 248

. . , . .

ϲ
Ҳ IJҲ ϲȪ .. 252

. .

² Ͳ ϲ
βֲ .. 256

. . , . .

˲ ֲί Ҳ
ֲί ̲ .. 259

. . в

Ͳ ϲȪ ֲ ٲ . 263

. .

Ҳ Բί ϲ ϲȪ
ϲ ̲ .. 266