Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

DEVELOPMENT TRENDS OF INTERNET ADVERTISING IN UKRAINE

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ

Сторінки: 24-27. Номер: №6, Том 2, 2021 (300)

Автори:
Diana Fayvishenko
ORCID ID:0000-0001-7880-9801
e-mail: fayvishenko.ds@gmail.com
Oksana Melnichenko
ORCID ID: 0000-0002-8550-8262
e-mail: o.melnichenko@knute.edu.ua;
Kateryna Bogatyrova
ORCID ID: 0000-0003-4749-1137
Kyiv National University of Trade and Economics

Файвішенко Д. С., Мельніченко О.І., Богатирьова К. В.
Київський національний торговельно-економічний університет

DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-4
Надійшла / Paper received : 07.10.2021
Надрукована / Paper Printed : 30.12.2021

Анотація мовою оригіналу

      The article considers the existing developments on the development of Internet advertising in Ukraine. The authors identified advantages and disadvantages of the development of Internet advertising in Ukraine, and studied the current trends.

The article presents the development of Internet advertising in Ukraine. The advantages and disadvantages of the development of Internet advertising in Ukraine are identified, effective channels of interaction with contractors and buyers via the Internet are identified, tools are presented and the main trends and directions of media advertising development are highlighted. The market of advertising and pre-advertising budgets in favor of Internet advertising is analyzed. Emphasis is placed on the existing expert assessments of trends in the Internet advertising market and emphasizes the growing role of non-standard media and advertising in complex advertising and communication campaigns on the Internet. The indicators are analyzed and the results of media advertising research are presented on the basis of cross-analysis of survey data of the most important advertising agencies and advertising holdings, sites and sales houses of Ukraine, where the research results are advertising dynamics other devices. The conclusion is made on the use of non-standard communications in the direction of creative approach, deep knowledge of consumer audiences in the field of advertising on the Internet, adaptation of the target audience to digital platforms, targeting and flexibility of Internet advertising. The summary of the relevance of the direction of redistribution of advertising budgets in favor of Internet advertising is analyzed and summed up.

      Keywords: advertising, media advertising, trends of advertising on the Internet, tools of advertising on the Internet.

Розширена анотація англійською мовою

      У статті представлено розвиток реклами у мережі Інтернет в Україні. Визначено переваги та недоліки розвитку Інтернет реклами в Україні, виокремлено ефективні канали взаємодії з контрагентами та покупцями через мережу Інтернет, представлено інструменти та виокремлено основні тренди та напрями розвитку  медійної реклами, подано функціональний зріз реклами в мережі Інтернет. Проаналізовано ринок реклами та представлено обсяг медійної реклами у мережі Інтернет. Акцентовано увагу на існуючі експертні оцінки тенденцій розвитку ринку Інтернет-реклами та підкреслено зростаючу роль нестандартних носіїв й розміщень реклами у комплексних рекламних та комунікаційних кампаніях в мережі Інтернет. Проведено аналіз показників  та представлено результати досліджень обсягів медійної реклами на основі перехресного аналізу даних анкетування найбільш вагомих  рекламних агенцій та рекламних холдингів, сайтів та сейлз-хаусів України, де саме результатами дослідження стало показник динамічності реклами, збір даних про цільову аудиторію та адаптацію цих даних для інших пристроїв.  Зроблено висновок щодо використання нестандартних комунікацій у напрямі креативного підходу, глибокого знання споживчої аудиторії у сфері просування реклами в мережі Інтернет, адаптації цільової аудиторії до цифрових майданчиків, можливість таргетингу та гнучкість Інтернет реклами. Проаналізовано та підведено підсумок щодо  актуальності напряму  перерозподілу рекламних бюджетів на користь Інтернет реклами.

     Ключові слова: реклама, медійна реклама, тренди реклами в мережі Інтернет, інструменти реклами в мережі Інтернет.

References

  1. Global Advertising Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2021–2026. URL: https://www.imarcgroup.com/global-advertising-market (data zvernennia: 26.10.2021). 3
  2. How Total Media Ad Spend Will Shake Out Around the World. URL: https://www.emarketer.com/content/howtotal-media-ad-spend-shaking-around-world?fbclid=IwAR1NOqbD8LOzFT-iuJLaHbgCpb_HBZunt9MsHZTKLPv3Fx3cfUPBD1_rto (data zvernennia: 26.10.2021).
  3. Hlobalna elektronna komertsiia: + 2 trln dolariv dokhodu v 2019 rotsi. Available at: https://blog. lengow.com/global-ecommerce-2019-report/
  4. Hlobalni korystuvachi sotsialnoi merezhi 2019. URL: https://www.emarketer.com/content/global-socialnetwork-users-2019
  5. Yevseitseva O. S., Merkulova D. D. (2019) Tarhetynh – tsilespriamovanyi vplyv na spozhyvacha. Ekonomika ta derzhava, № 3, S. 107–113.
  6. Zvit “Tsyfrovi tekhnolohii 2020” (Digital 2020). Available at: https://wearesocial.com/blog/2020/01/ digital-2020-3-8-billion-people-use-social-media#
  7. Kuklinova T. V. (2017). Internet-torhivlia yak zasib pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv v umovakh hlobalizatsii. Teoretychni, metodolohichni ta praktychni aspekty konkurentospromozhnosti pidpryiemstv: monohrafiia / za zah. red. O. H. Yankovoho. Odesa: Atlant, S. 183–191.
  8. Priadko O. M., Olinichenko K. S. Suchasni tendentsii rozvytku digital marketing v Ukraini. Biznes Inform. 2019. №4. C. 371–378. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2019-4-371-378
  9. Rіnok ynternet-reklamы v Tsentralnoi y Vostochnoi Evrope. URL: http://www.gemius.com.ua/vse-statidlja-chtenija/rynok-internet-reklamy-v-regione-centralnoj-ivostochnoj-evropy.html
  10. Shyndyrovskyi I. M. (2018). Vykorystannia hlobalnoi merezhi Internet u biznesi. Pidpryiemnytstvo i torhivlia: zbirnyk nauk. prats. Lviv: Vydavnytstvo LTEU, Vyp. 22, S. 132–135.
  11. Yak tsyfrovi tekhnolohii vplyvaiut na svit i Ukrainu. Available at: https:// sergioshtogryn.blogspot.com/2018/06/blog-post.html
  12. Komitet z pytan Internet reklamy https://inau.ua/news/inau-zavershyla-doslidzhennya-rynku-internet-reklamy-za-pidsumkamy-2020-roku-i-ogoloshuye

Post Author: npetliaks

Translate