MARKETING RESEARCH OF THE IKEA BRAND IN POLAND
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ БРЕНДУ ІКЕА У ПОЛЬЩІ
Сторінки: 256-261. Номер: №1, 2022 (302)
DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-43
Автори:
Mariia YUZYK
https://orcid.org/0000-0002-3249-4530
e-mail: mariayuzyk1@ukr.net
University of Warsaw, Poland
Olha YUZYK
https://orcid.org/0000-0001-9586-6015
e-mail: olichkajuzuk@ukr.net
Rivne Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education
ЮЗИК М. А.
Варшавський університет
ЮЗИК О. П.
Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Анотація англійською мовою
The way to stay in the market and increase your income is to use the potential of modern marketing strategies. The article considers the essence of such concepts as competition, code of ethics, the halo effect in IKEA business. In recent years, IKEA has significantly strengthened its position in the global market. The challenges facing the IKEA industry are analyzed: you can’t just do business as usual and count on profit growth; they must be vigilant and responsive to important trends and developments, otherwise they risk being left behind more flexible competitors. Qualitative and quantitative marketing research was conducted and analyzed among international master’s students studying second year of a master’s degree in international business at the Faculty of Management of the University of Warsaw on their perception of IKEA business. IKEA’s mission is to create a better life for many people, so the customer’s opinion is the most important. The peculiarities of the buyer’s behavior when choosing IKEA products are studied: what needs the buyer satisfies when looking for products; what the client most often needs when choosing the IKEA range; convenience of purchase. Brands of national and world level, peculiarity of their positioning on the Polish market are considered.
Key words: marketing research, brand perception by international students, code of ethics, customer behavior.
Розширена анотація українською мовою
Спосіб залишитися на ринку та збільшити свій дохід – використовувати потенціал сучасних маркетингових стратегій.У статті розглянуто сутність таких понять як конкурентної боротьби, етичного кодексу, the halo effect у ІКЕА бізнесі. Протягом останніх років IKEA значно зміцніла на світовому ринку як бренд. Проаналізовано виклики, які постали перед ІКЕА промисловістю: не можна просто вести справи як завжди і розраховувати на зростання прибутку; вони повинні бути пильними і реагувати на важливі тенденції та події, інакше ризикують залишитися позаду більш досвідчених конкурентів. Здійснено та проаналізовано якісне і кількісне маркетингове дослідження серед студентів-магістрів із різних держав світу, які навчаються на магістратурі міжнародної бізнес програми на факультеті управління Варшавського університету щодо сприйняття ними ІКЕА бренду. ІКЕА місія полягає у тому, щоб створювати краще життя для багатьох людей, а тому думка клієнта є найважливішою. Досліджено особливості поведінки покупця при виборі ІКЕА виробів: які потреби задовольняє покупець, коли шукає продукцію; що найчастіше потрібно клієнту при виборі ІКЕА асортименту; зручність покупки. Розглянуто бренди національного та світового рівня, особливість їх функціонування на польському ринку.
Ключові слова: маркетингове дослідження, сприйняття бренду міжнародними студентами, етичний кодекс, поведінка покупця.