Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

MANAGEMENT OF MARKETING ACTIVITIES OF THE HOTEL AND RESTAURANT BUSINESS ENTERPRISE

Сторінки: 137-141. Номер: №1, 2022 (302)

DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-23

Автори:
МОСКВЯК Я. Є.
https://orcid.org/0000-0003-3147-0251
e-mail: slavakohanec1201@gmail.com
Національний університет “Львівська політехніка”

Yaroslava MOSKVYAK
Lviv  Polytechnic National University

Анотація мовою оригіналу

У статті проведенно аналіз, щодо необхідністі використання маркетингу в діяльностіготельно – ресторанного комплексу, досліджено зміст маркетингу в системі управління готельним підприємством.

Обгрунтовано основні тенденції розвитку готельного господарства в Україні. Досліджено основні фактори, які впливають на процес формування готельного бізнесу в країні та визначенні основні напрями для розвитку та покращення ефективності роботи підприємств готельно – ресторанної індустрії з використанням комунікацій. Визначено, що підхід до маркетингових комунікацій як до об’єкта управління передбачає необхідність приділення значної уваги організації комунікаційної діяльності, активізації рекламно-інформаційної роботи як на самому підприємстві, так і з іншими суб’єктами туристичного ринку.  Визначено, що для створення такої управлінської оболонки, дає змогу збільшувати комунікаційниї на національному інтегрованому та корпоративному рівні.  У системі маркетингу інформованість підприємства має важливе значення, оскільки будь-яка маркетингова діяльність базується на знанні конкретної ситуації, що склалася на ринку. Організація маркетингової діяльності повинна спиратися на інформаційну систему. Наведена схема планування маркетингової діяльності підприємства. Визначено основні підходи, за якими підприємства проводять свою маркетингову діяльність.

Ключові слова: маркетинг, менеджмент, готельне господарство, готельний бізнес, туризм, інвестиційна привабливість, стратегія розвитку, маркетингові комунікації.

Розширена анотація англійською мовою

In the article the analysis concerning necessity of use of marketing in activity of a hotel – restaurant complex is carried out, the maintenance of marketing in system of management of the hotel enterprise is investigated.

The main trends in the development of the hotel industry in Ukraine are substantiated. The main factors influencing the process of forming the hotel business in the country and determining the main directions for the development and improvement of the efficiency of the hotel and restaurant industry with the use of communications are studied. It is determined that the approach to marketing communications as an object of management implies the need to pay considerable attention to the organization of communication activities, intensification of advertising and information work both at the enterprise and with other actors in the tourism market. It is determined that to create such a management shell, allows to increase communication at the national integrated and corporate level. In the marketing system, enterprise awareness is important because any marketing activity is based on knowledge of the specific situation in the market. The organization of marketing activities should be based on the information system. The scheme of planning of marketing activity of the enterprise is resulted. The basic approaches according to which the enterprises carry out the marketing activity are defined.

Key words: marketing, management, hotel industry, hotel business, tourism, investment attractiveness, development strategy, marketing communications.

 

Post Author: Кравчик Юрій

Translate