Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ ПАРТНЕРСЬКОГО МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ В2В

MODERN PARTNER MARKETING TOOLS ON THE B2B MARKET

Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №5 (322). C. 157-162
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences. 2023. Volume 322, №5. pp. 157-162

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-322-5-26

Наталія ЦИБКО
Черкаський державний технологічний університет
https://orcid.org/0000-0002-8133-9115
e-mail: cibkonatasa@gmail.com

Nataliia TSYBKO
Cherkasy State Technological University

 Анотація мовою оригіналу

У статті описані сучасні інструменти, які допоможуть підвищити успіх маркетингового партнерства, спираючись на досвід провідних українських підприємств у розробці та впровадженні маркетингових стратегій партнерських каналів, які вже досягли певних результатів. Розглянуті ключові елементи успішної партнерської маркетингової стратегії від визначення цільових партнерів і створення переконливих ціннісних пропозицій до навчання та відстеження ефективності кампанії. Визначені основні показники ефективності та ключові переваги для стратегії партнерського маркетингу. Вказані маркетингові матеріали, які відіграють вирішальну роль у залученні потенційних клієнтів, а також виявлено ефективні тактики партнерських відносин в цифровому маркетингу. Дослідження сучасних інструментів партнерського маркетингу на ринку В2В допомагають вивчити стратегії партнерства та їх вплив на успіх підприємств надаючи широкі можливості для покращення свого управління та досягнення нових бізнес-партнерств. Завдяки цим інструментам компанії можуть ефективно співпрацювати з іншими гравцями на ринку, розширюючи клієнтську базу, збільшуючи продажі та рентабельність підприємств.

Ключові слова: партнерський маркетинг, інструменти, український ринок, підприємство, стратегія, розвиток.

Розширена анотація англійською мовою

The article describes modern tools that will help increase the success of marketing partnerships, based on the experience of leading Ukrainian enterprises in the development and implementation of marketing strategies of partner channels that have already achieved certain results. The key elements of a successful marketing partnerships strategy are covered, from identifying target partners and creating compelling value propositions to training and tracking campaign performance. The main performance indicators and key advantages for the marketing partnerships strategy are defined. Marketing materials that play a decisive role in attracting potential customers are indicated, and effective tactics of partnerships in digital marketing are also revealed. The study of modern partner marketing tools in the B2B market helps to study partnership strategies and their impact on the success of enterprises, providing ample opportunities for improving their management and achieving new business partnerships. Thanks to these tools, companies can effectively cooperate with other players in the market, expanding the customer base, increasing sales and profitability of enterprises.

Keywords: partner marketing, tools, Ukrainian market, enterprise, strategy, development.

Post Author: Кравчик Юрій

Translate