Skip to content
Пошук:
Надіслати статтю
Головна
Вісник ХНУ: Економічні науки
Редколегія
Оформлення
Архів
Вісник ХНУ: Технічні науки
Редколегія
Оформлення
Архів
Для авторів
Редакційний процес
Політика конфіденційності
Заява про відкритий доступ
Протидія плагіату
Реквізити оплати публікації статті у журналах
Положення
Новини
Контакти
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016
visnyk.khnu@khmnu.edu.ua
(0382) 67-51-08
Вісник Хмельницького національного університету
Головна
Вісник ХНУ: Економічні науки
Редколегія
Оформлення
Архів
Вісник ХНУ: Технічні науки
Редколегія
Оформлення
Архів
Для авторів
Редакційний процес
Політика конфіденційності
Заява про відкритий доступ
Протидія плагіату
Реквізити оплати публікації статті у журналах
Положення
Новини
Контакти
Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016
visnyk.khnu@khmnu.edu.ua
(0382) 67-51-08
Пошук:
Вісник Хмельницького національного університету
Головна
Вісник ХНУ: Економічні науки
Редколегія
Оформлення
Архів
Вісник ХНУ: Технічні науки
Редколегія
Оформлення
Архів
Для авторів
Редакційний процес
Політика конфіденційності
Заява про відкритий доступ
Протидія плагіату
Реквізити оплати публікації статті у журналах
Положення
Новини
Контакти
Надіслати статтю
Оптимізаційна модель розподілу транспортних потоків та підвищення їх пропускної здатності на регульованому перехресті
Home
Оптимізаційна модель розподілу транспортних потоків та підвищення їх пропускної здатності на регульованому перехресті
Post Author:
npetliaks
Навігація записів
Previous Post
Стратегічні передумови трансформації державних організацій
Next Post
Система управління фінансовою стійкістю підприємства на ринку будівельних матеріалів як запорука формування його конкурентних переваг
Translate