Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ – ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ COVID-19

DIGITALIZATION – AN EFFECTIVE INSTRUMENT OF ENTERPRISE’S COMMUNICATIVE POLICY DURING THE COVID-19 PANDEMIC

Сторінки: 15-18. Номер: №5, 2020 (286)

Автори:
АНДРУШКЕВИЧ З. М., НЯНЬКО В. М., СІТАРЧУК О. В.
Хмельницький національний університет

ANDRUSHKEVYCH Z., NIANKO V., SITARCHUK O.
Khmelnytskyi National University

 DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2020-286-5-3
Надійшла / Paper received : 13.10.2020
Надрукована / Paper Printed : 02.11.2020

Анотація мовою оригіналу

У статті досліджено діджитал-інструменти маркетингових комунікацій, перераховано їх переваги та особливості використання в умовах сучасного бізнес-середовища. Визначено поняття цифрового маркетингу та необхідність вчасного переходу підприємств до даного виду комунікацій зі споживачем. Розглянуто складові побудови ефективної маркетингової комунікативної політики підприємства, що передбачає активну присутність підприємства в соціальних мережах та використання усіх можливих засобів діджитал комунікацій. Обґрунтовано термін «діджиталізація» та необхідність використання даного інструменту комунікативної політики на підприємстві. Обґрунтовано ступені «присутності» цифрових технологій в маркетинговій стратегії підприємства. Визначено роль цифрового маркетингу на сучасному підприємстві, основні завдання, які вирішуються в процесі діджиталізації вітчизняних підприємств. Розглянуто основні цифрові канали для передачі комунікативної інформації від підприємства до споживача. Наведено статистичні дані щодо ефективності використання різних каналів цифрового маркетингу в Україні за останній рік. Виокремлено вплив пандемії COVID-19 та карантинних умов на особливості ведення комунікативної політики підприємств, враховуючи карантинний спосіб життя людей. Сформовано комплекс переваг діджиталізації як ефективного інструменту маркетингової комунікативної політики підприємств.
Ключові слова: діджиталізація, діджитал-інструменти, цифровий маркетинг, комунікативна політика.

Розширена анотація англійською мовою

The article examines the digital tools of marketing communications, lists their benefits and features of use in today’s business environment.  The concept of digital marketing and the need for timely transition of enterprises to this type of communication with the consumer is defined.  The components of building an effective marketing communication policy of the enterprise are considered, which provides for the active presence of the enterprise in social networks and the use of all possible means of digital communications.
The degree of «presence» of digital technologies in the marketing strategy of the enterprise is substantiated. The role of digital marketing in a modern enterprise is determined, the main tasks that are solved in the process of digitalization of domestic enterprises.
The main digital channels for the transmission of communicative information from the enterprise to the consumer are considered. In order to use the opportunities of digitalization in the communication policy of enterprises, statistical data on the effectiveness of various channels of digital marketing in Ukraine over the past year. Digital tools most often used by domestic enterprises are highlighted and digital tools are characterized, which should be used for effective communication policy by enterprises in modern conditions.
The impact of the COVID-19 pandemic and quarantine conditions on the peculiarities of the communication policy of enterprises, taking into account the quarantine lifestyle of people, is highlighted.  The volume of marketing budgets of enterprises, which should be directed to digital marketing, has been determined.  A set of advantages of digitalization as an effective tool of marketing communication policy of enterprises in the context of the COVID-19 pandemic has been formed.
Key words: digitalization, digital tools, digital marketing, communication policy.

 References

  1. Hrytsenko S.I. Tsyfrovyi marketynh – nova paradyhma rozvytku osvitnikh klasteriv v umovakh hlobalizatsii / S.I. Hrytsenko // Visnyk ekonomichnoi nauky Ukrainy. – 2016. – № 1 (30). – S. 29–31.
  2. Dybchuk L. V. Sutnist ta osoblyvosti formuvannia intehrovanykh. marketynhovykh komunikatsii / L.V. Dybchuk // Herald of Khmelnytskyi National University. – 2014. – № 5. – T. 2. – S. 58–61.
  3. Matviiv M. Formuvannia tsyfrovoho marketynhu pidpryiemstv / M. Matviiv // Zbirnyk naukovykh prats. Efektyvnist derzhavnoho upravlinnia. – 2014. – Vyp. 41. – S. 252–261.
  4. Oklander M.A. Spetsyfichni vidminnosti tsyfrovoho marketynhu vid Internet-marketynhu / M.A. Oklander, O.O. Romanenko // Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI». – 2017. – S. 362–371.
  5. Poniattia didzhytalizatsii biznesu: sfery i neobkhidnist [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : https://evergreens.com.ua/ua/articles/business-digitalization.html. (data zvernennia: 12.10.2020).
  6. Chaffey D., Ellis-Chadwick F., Mayer R., Johnston K. Internet Marketing Strategy, Implementation and Practice. Spain: Financial Times Prentice Hall, 2006. 579 p.
  7. Onore T. Didzhitalizatsiya – ne moda, a sposob razvitiya biznesa [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://www.columbusglobal.com/ru-ru/insights/blogs/2016/08/digitization-is-notintangiblebusiness-development/. (data zvernennia: 12.10.2020).
  8. Kemp S. DIGITAL 2020: Global Digital Overview. 2020. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2020-global-digital-overview. (data zvernennia: 12.10.2020).

Post Author: npetliaks

Translate