Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

РОЗРОБКА КОЛЕКЦІЇ ЖІНОЧИХ ЛЕГКИХ СУКОНЬ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФІГУРИ ЗАМОВНИКА

DEVELOPMENT OF A COLLECTION OF WOMEN’S LIGHT DRESSES TAKING INTO ACCOUNT THE CHARACTERISTICS OF THE CUSTOMER’S FIGURE

Сторінки: 20-26. Номер: №2, 2023 (319) 
Автори:
БАБИЧ АНТОНІНА
Київський національний університет технологій та дизайну
https://orcid.org/0000-0001-5061-3292
e-mail: basienka@ukr.net
ТЕЛУШКА СВІТЛАНА
Київський національний університет технологій та дизайну
е-mail:felis.briss@gmail.com
БІЦЕНЄВА ТЕТЯНА
Київський національний університет технологій та дизайну
е-mail:tata@gmail.com
BABYCH ANTONINA, TELUSHKA SVITLANA, BITSENEVA TETYANA
National University of  Technology and Design
DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5732-2023-319-1-20-26

Анотація мовою оригіналу

 Використання класичних колористичних і конструктивних рішень при розробці сучасних моделей жіночого одягу в стилі «ретро» привертає увагу фахівців модної індустрії, оскільки мода час від часу повертається у наше суспільство за рахунок створення стилізованих моделей виробів  з посилом до минулих 20–70-х років, простежується ланцюжком конкретних дій від «народження» ідеї і створення творчого джерела до виконання ескізного проєкту з підбором матеріалів та аксесуарів і детальної розробки конструкції виробів колекції. В статті  досліджено і проаналізовано питання створення асортименту сучасних суконь з різних  матеріалів, з урахуванням особливостей фігури замовника і вподобань споживача. Проаналізовано типи фігур жіночого тіла.
В статті  досліджено і проаналізовано питання створення асортименту сучасного одягу  для жінок різного призначення, конструкцій та матеріалів. Досліджено і проаналізовано питання конструктивізму в дизайні одягу. Проведено аналіз українських брендів – виробників одягу за допомогою google анкетування споживачів різної вікової групи. Теоретично доведено доцільність даної розробки. Наведено результати маркетингових  досліджень щодо можливості використання сміливих конструктивних ідей і колористичних рішень в одязі жіночого асортименту в стилі «ретро». Розроблено ескізний проєкт, 3D моделі асортиментного ряду колекції  одягу жіночої асортиментної групи. Розроблено конструкторсько-технологічну документацію на вироби. Виготовлено промисловий зразок легкої сукні жіночого асортименту розробленої колекції.  Впроваджено розробку у виробництво на ФОП «А-стиль», м. Бердичів. Доведено теоретико-експериментальним шляхом  доцільність даної розробки.
Ключові слова: асортимент, тип фігури, конструкція, технологічність моделі, дослідження, попит, виріб.

Розширена анотація англійською  мовою

The use of classic color and design solutions in the development of modern models of women’s clothing in the “retro” style attracts the attention of fashion industry specialists, since fashion occasionally returns to our society due to the creation of stylized models of products with a reference to the past times of the 1920–1970. is traced by a chain of specific actions from the “birth” of an idea and the creation of a creative source to the execution of a sketch project with the selection of materials and accessories and the detailed development of the design of the products of the collection. The article researched and analyzed the issue of creating an assortment of modern dresses from different materials, taking into account the features of the customer’s figure and consumer preferences. The types of female body shapes were analyzed. The article researched and analyzed the issue of creating an assortment of modern clothes for women of various purposes, designs and materials. The issue of constructivism in clothing design was investigated and analyzed. An analysis of Ukrainian brands of clothing manufacturers was carried out with the help of Google surveys of consumers of different age groups. The expediency of this development has been theoretically proven.
The results of marketing research on the possibility of using bold constructive ideas and color solutions in women’s clothing in the “retro” style are given. A sketch project, 3D models of the range of the clothing collection of the women’s range group have been developed. Design and technological documentation for products has been developed. An industrial sample of a light dress of the women’s range of the developed collection was produced. The development was introduced into production at the FOP “A-style”, Berdychiv. The expediency of this development has been proven theoretically and experimentally.
Key words: assortment, figure type, design, manufacturability of the model, research, demand, product.
 

Post Author: Горященко Сергій

Translate