Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ

INFORMATION SUPPORT OF THE MARKETING RESEARCH SYSTEM OF THE MINERAL WATER MARKET

Сторінки: 245-251. Номер: №5, Том 1, 2021 (298)

Автори:
ТАНАСІЙЧУК А. М.
ORCID: 0000-0002-7967-0239
e-mail: tanass2005@ukr.net, a.tanasiichuk@vtei.edu.ua
СЕРЕДНИЦЬКА Л. П.
ORCID: 0000-0002-7730-0963
e-mail: l.serednytska@vtei.edu.ua
ДОБРОВОЛЬСЬКА Н. В.
ORCID: 0000-0002-7041-7878
e-mail: n.dobrovolska@vtei.edu.ua
Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Alona Tanasiichuk,
Liudmila Serednytska,
Nataliia Dobrovolska
Vinnytsa Institute of Trade and Economics of KNUTE

DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-43
Надійшла / Paper received : 23.08.2021
Надрукована / Paper Printed : 04.10.2021

Анотація мовою оригіналу

     Доведено, що в умовах подолання наслідків коронокризи важливим питанням є організація бізнес-процесів, яка станом на момент проведення дослідження здійснюється за змішаною формою. Обґрунтовано, що підприємства мають оцінювати свої можливості та бути готовими швидко приймати бізнес-рішення у випадку повторного введення карантинних обмежень для підприємств. Обґрунтовано, що для ефективного ведення бізнесу вітчизняними підприємствами за змішаною формою важливою є організація маркетингових досліджень товарних ринків та своєчасне забезпечення керівників структурних підрозділів достовірною інформацією.
В дослідженні здійснена розробка послідовності інформаційного забезпечення маркетингових досліджень ринку мінеральної води. Визначено динаміку доходів та рівень попиту споживачів мінеральної води в період коронокризи. В результаті дослідження дійшли до висновку, що ринок мінеральних вод, на відміну від інших галузей національної економіки, має сприятливі перспективи для подальшого розвитку. Визначено портрет споживача мінеральної води та рівень його задоволеності якістю мінеральної води, ціновою та асортиментною політикою на вітчизняному ринку. Дане дослідження дозволить визначити вподобання споживачів щодо вибору мінеральної води та врахувати його результати вітчизняним виробничим та торговельним підприємствам. Інші підприємства матимуть можливість розробити аналогічну послідовність інформаційного забезпечення маркетингових досліджень товарного ринку, на якому здійснюють господарську діяльність.
     Ключові слова: маркетинг, маркетингові дослідження, інформаційне забезпечення маркетингового дослідження, опитування.

Розширена анотація англійською мовою

     It has been demonstrated that in the conditions of overcoming the consequences of corona crisis an important issue is the organization of business processes, which, as of the time of the study, is carried out on a mixed form. It is substantiated that enterprises should assess their capabilities and be ready to make quick business decisions in the case of reintroduction of quarantine for enterprises. It is substantiated that the organization of marketing research of commodity markets and timely provision of managers of structural units with reliable information is important for the effective conduct of business by domestic enterprises on a mixed form. In the study the sequence of information support for marketing research of the mineral water market has been developed. The dynamics of incomes and the level of demand of mineral water consumers during the period of corona crisis has been determined.
As a result of the research it was concluded that the mineral water market, unlike other sectors of the economy, has favorable prospects for further development. A portrait of a mineral water consumer and his level of satisfaction with the quality of mineral water, pricing and assortment policy on the domestic market have been determined. This study will determine consumer preferences for the choice of mineral water and take into account its results by domestic production and trade enterprises. Other enterprises will be able to develop a similar sequence of information support for marketing research of the commodity market in which they carry out their business activities.
     Key words: marketing, marketing research, information support for marketing research, surveys.

References

  1. Vereshchaka T. V. Osoblyvosti rozvytku rynku mineralnoi vody v Ukraini. Informatsiini tekhnolohii: nauka, tekhnika, tekhnolohiia, osvita, zdorov’ia, 2017. Ch. IV. URL: http://www.kpi.kharkov.ua/archive/MicroCAD/2017/S23/tez_m ic_17_ IV_ p18 3-p183.pdf (data zvernennia: 30.12.19).
  2. Ofitsiinyi sait Derzhavnoi sluzhby statystyky Ukrainy. 1998-2021. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/nac_r.htm.
  3. Ponomarenko I. V. Analiz rynku mineralnykh vod v Ukraini. Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy, 2018. Vyp. 25. S. 411-418.
  4. Sydorenko O., Yakobchuk Yu., Pobedash M. Rynok fasovanoi mineralnoi vody v Ukraini: problemy yakosti ta bezpechnosti. Tekhnichni nauky ta tekhnolohii. 2016. № 1(3). URL: https://tst.stu.cn.ua/ index.pl?task=arcls&id=119
  5. Faivishenko D. S. Svitovyi rynok mineralnoi vody. Ahrosvit, 2019. № 19. S. 23-30.
  6. Fedorchenko A.V. Marketynhovi doslidzhennia: systematychnyi pidkhid: dys. D-ra ekon. nauk: 08.00.04. K.: Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi un-t, 2009. 458 s.
  7. Tanasiichuk, A., Kovalchuk, S., Otlyvanska, G., Andrushkevych, Z., & Sokoliuk, K. (2021). Influence of Structural Processes in the Economy of Ukraine on Marketing and Logistical Processes of Domestic Enterprises. European Journal of Sustainable Development, 10(2), 187. https://doi.org/10.14207/ejsd.2021.v10n2p187

 

Post Author: npetliaks

Translate