ОСОБЛИВОСТІ ВЕРБАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ У ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ В УМОВАХ АДМІНІСТРАТИВНОЇ РЕФОРМИ
ТHE FEATURES OF VERBAL COMMUNICATIONS IN PUBLIC GOVERNANCE IN THE CONDITIONS OF ADMINISTRATIVE REFORM
Сторінки: 91-95. Номер: №6, Том 2, 2021 (300)
Автори:
ТЄЛЄТОВ О. С.
ORCID ID: http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
e-mail: teletovas@gmail.com
Сумський національний аграрний університет
ТЄЛЄТОВА С. Г.
ORCID ID: http://orcid.org/0000-0001-7928-6811
e-mail: svetlanateletova@gmail.com
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Alexandr TELETOV
Sumy National Agrarian University
Svetlana TELETOVА
Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko
DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-14
Надійшла / Paper received : 26.10.2021
Надрукована / Paper Printed : 30.12.2021
Анотація мовою оригіналу
У статті розглядаються роль та особливості вербальних комунікацій у роботі органів державної влади та місцевого самоврядування. Показано, що вербальні комунікації в публічній сфері полягають у здійсненні інформаційних обмінів, спрямованих на виконання функцій публічного управління. Підтверджено, що маркетингові прийоми та інструменти все частіше застосовуються державними та муніципальним службовцями, бо дають певні переваги зі створення умов для сталого розвитку територій і покращання якості життя населення, що є особливо актуальним під час впровадження адміністративної реформи – децентралізації управління, організації об’єднаних територіальних громад, укрупнення районів. Висловлено думку, що інструменти вербальних комунікацій здатні забезпечити цілеспрямований управлінський вплив на громадськість шляхом використання традиційних рекламних оголошень у ЗМІ, текстів теле- та радіоповідомлень, плакатів та білбордів, а також комунікаційних PR-моделей, Інтернет-реклами та ін. Отже, доведено, що застосування маркетингових комунікаційних підходів та інструментарію в системі публічного управління є не тільки доцільним, а й необхідним.
Ключові слова: вербальні комунікації, органи державної влади, публічне управління, місцеве самоврядування, адміністративна реформа, маркетингові прийоми, реклама, рекламні повідомлення, паблік рилейшнз.
Розширена анотація англійською мовою
The article considers verbal communications in public administration of united territorial communities in order to make their functioning more effective. It is shown that in the minds of the administrative reform and the increasing the local self-government advancement role of the verbal communication on the basis of the information exchanged, direct to the management of the publication functions. It is confirmed that marketing techniques and tools are increasingly used by managers of non-manufacturing firms and companies, because they give government and municipal officials certain benefits in creating conditions for sustainable development and improving the quality of life, which is especially important during administrative reform, organization of united territorial communities, amalgamation of districts. It is believed that in the context of decentralization of territorial management tools of verbal communication, information exchange, presentation and legitimation of public administration will provide targeted management influence on potential consumers and the general public. It is shown that in order to support their actions on the part of society, managers and marketers have their own advertisements for goods and services, texts of TV and radio messages, posters and billboards, communicative public relations models, Internet advertising and others to combine as much as possible with goods and services of opposite value categories (social orientation), which are demonstrated with the communication use of certain verbal means. Thus, it is proved that the use of marketing communication approaches and tools in the public administration system, fixing them in relevant regulations and use the specialists of state and local governments at all levels in their activities is not only appropriate but necessary.
Keywords: verbal communications, public authorities, public administration, local self-government, administrative reform, marketing techniques, advertising, advertising messages, public relations.
References
- Pochepcov G. G. Teoriya kommunikacii / G. G. Pochepcov. – M. : Refl-buk ; K. : Vakler. 2001. – 656 s.
- PankruhinA. P. Marketing territorij. / A. P. Pankruhin. – 2-e izd. – SPb. : Piter, 2006. – 416 s.
- Tielietov O. S. Rozvytok staropromyslovykh rehioniv ta obiednanykh terytorialnykh hromad / O. S. Tielietov // Stalyi rozvytok staropromyslovykh rehioniv Ukrainy: innovatsiinyi vymir : kolektyvna monohrafiia / za red. V. A. Omelianenka. – Sumy : Trytoriia, 2021. – S. 98–143.
- DreshpakV. M. Komunikatsii v publichnomu upravlinni : navch. posib. / V. M. Dreshpak. – Dnipro : DRIDU NADU, 2015. – 168 s.
- Tielietov O. S. PR yak skladova komunikatsiinoi diialnosti v publichnomu upravlinni / O. S. Tielietov, S. H. Tielietova // Tezy dopovidei Mizhnar. nauk.-prakt. konf. «Ukraina u svitovykh hlobalizatsiinykh protsesakh: kultura, ekonomika, suspilstvo», m. Kyiv, 24–25 berez. 2021. – Kyiv : Vyd. tsentr KNUKiM, 2021. – S. 134–136.
- Tielietov O. S. Osoblyvosti henderno ta demohrafichno oriientovanykh reklamnykh tekstiv / O. S. Tielietov, S. H. Tielietova, B. A. Bulatova, O. S. Reka // Marketynh i menedzhment innovatsii. – 2016. – № 4. – S. 121–133.
- TielietovO. S. Reklamnyi menedzhment : [pidruchnyk dlia VNZ] / O. S. Tielietov. – Sumy : Universytetska knyha, 2015. – 367 s.
- TielietovO. S. Internet-marketynh u suchasnomu sviti / O. S. Tielietov // Suchasnyi marketynh: trendy, innovatsii, instrumenty : monohrafiia / za zah. red. Ye. V. Romata ta S. F. Smerychevskoho. – Kyiv : Studtsentr, 2021. – S. 99–110.
- ArutyunyanK. S. Faktory formirovaniya obshestvennogo soznaniya v sovremennyh usloviyah / K. S. Arutyunyan // Vestnik SAFU. Seriya : Gumanitarnye i sociologicheskie nauki. – 2019. – № 3. – S. 80–87.
- Van Dejk T. A. Diskurs i vlast: reprezentaciya dominirovaniya v yazyke i kommunikacii / Tyon Andrianus van Dejk / Per. s angl. E.A. Kozhemyakin, E.V. Pereverzev, A.M. Amatov. – M. : Librokom. 2013. – 344 s.