FORMATION OF INNOVATIVE-INVESTMENT APPROACH IN MANAGEMENT OF FOREIGN ECONOMIC ACTIVITY OF TRANSPORT INDUSTRY COMPANIES
ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЙ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ
Сторінки: 175-177. Номер: №1, 2022 (302)
DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-29
Автори:
Аlona PLYASKINA
https://orcid.org/0000-0003-3680-162X
e-mail: plal333@ukr.net
Ryslan OHORODNYK, Tetiana OHORODNYK
Kherson National Technical University
ПЛЯСКІНА А. І., ОГОРОДНИК Р. П., ОГОРОДНИК Т. Р.
Херсонський національний технічний університет
Анотація англійською мовою
Ukraine is currently at the stage of formation and consolidation of the industry, significantly inferior to Western European countries in terms of both quality and complexity of services provided by national transport companies. BSC (Balanced Score-Card) is not only an evaluation system, but also serves as a means of strategic management, as it allows you to formulate a strategy for the development of the company, and translate it into the plane of specific strategic objectives and indicators that determine them. The component of internal business processes determines the activities that are most important for achieving the goals of consumers and shareholders. The goals and indicators of this component are formed after the development of financial and customer components, which allows you to focus the parameters of internal business processes on the satisfaction of customers and shareholders.
Keywords: innovation, investment, Score-Card, transportation, business processes, strategy
Розширена анотація українською мовою
Невід’ємною вимогою ефективної організації міжнародних вантажних перевезень вітчизняними автотранспортними компаніями є забезпечення комплексності та взаємозв’язку всіх ключових бізнес-процесів. Економічні інструменти, які базуються на системі збалансованих балів, охоплюють (принаймні концептуально) всі аспекти діяльності підприємства і сприяють тому, що всі процеси в організації спрямовані на досягнення її стратегічних цілей.
Передумовою для появи збалансованої системи показників було прагнення іноземних компаній посилити управлінську функцію за рахунок органічного узгодження інтересів різних груп: акціонерів, споживачів, партнерів, кредиторів.
Україна нині на етапі формування і консолідації галузі, істотно поступаючись країнам Західної Європи як за якістю, так і за комплексністю послуг, які надаються національними транспортними компаніями. BSC (Збалансована система показників) не тільки представляє собою оцінну систему, але і служить засобом стратегічного управління, так як дозволяє і сформулювати стратегію розвитку компанії, і перевести її в площину конкретних стратегічних завдань і показників, їх визначають. Складова внутрішніх бізнес-процесів визначає види діяльності, найбільш важливі для досягнення цілей споживачів і акціонерів. Цілі і показники формуються після розробки фінансової та клієнтської складових, що дозволяє орієнтувати параметри внутрішніх бізнес-процесів на задоволеність клієнтів і акціонерів.
Ключові слова: інновація, інвестиція, система показників, перевезення, бізнес-процеси, стратегія