Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

КРЕАТИВНІСТЬ У МАРКЕТИНГУ – НАЙБІЛЬШ ЗАТРЕБУВАНИЙ SOFT  SKILL СЬОГОДЕННЯ

CREATIVITY IN MARKETING IS THE MOST DEMANDED SOFT SKILL TODAY

Cторінки: 66-72. Номер: №2, Том 2, 2022 (304)

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(2)-11

Юлія ПРОЦИШИН
Західноукраїнський національний університет
https://orcid.org/0000-0002-9454-8602
e-mail: melenchykyuliia@gmail.com

Yuliia PROTSYSHYN
West Ukrainian National University

 Анотація мовою оригіналу

      У статті проаналізовано поняття «креативність» та «творчість», їх взаємозв’язок. Проведене маркетингове дослідження «Креативний маркетинг» за допомогою анкетування студентів маркетологів, що дало змогу зрозуміти необхідність вивчення дисципліни «Студії креативного маркетингу» та впровадження її в освітній процес (а саме кафедрою маркетингу ЗУНУ). Креативність – це не те з чим люди народжуються, це навик, якому можна навчитися, а покращити його можна тільки за допомогою практики. Мозок людини, як м’язи, які треба качати – в даному випадку, за допомогою когнітивних вправ.

Доведено важливість креативного маркетингу а саме в двадцять першому столітті для реалізації робочих інсайтів та інноваційних проєктів.

Проаналізовано рейтинг особистих якостей людей для успішної роботи в бізнесі, який сформований на Всесвітньому економічному форумі в Давосі. Зазначено, що креативність потрібна не тільки в науці або професійній діяльності, а й у повсякденному житті.

Ключові слова: креативність, творчість, креативне мислення, розвиток креативності, креативний маркетинг.

 Розширена анотація англійською мовою

The article analyzes the concepts of “creativity” and “creativity”, their relationship. Very often, people mix these concepts or use them as synonyms, without thinking about the true meaning of the words.

Conducted marketing research “Creative Marketing” using a survey of marketing students, which made it possible to understand the need to study the discipline “Creative Marketing Studio” and introduce it into the educational process (namely, the Department of Marketing of WUNU). Creativity is not something people are born with, it is a skill that can be learned and can only be improved with practice. The human brain is like muscles that need to be pumped – in this case, with the help of cognitive exercises.

The importance of mastering creativity skills in marketing as the most sought-after soft skills today has been proven. Creativity is one of the most important skills of the 21st century that marketing graduates will need for career success after graduation. For modern professions, especially those related to innovation, creativity is needed – the ability, based on accumulated experience and knowledge, to generate new ideas and methods that optimize the work process or create a unique product. Creative thinking is needed by many, especially in business, advertising, science, art, and politics. Now, in many job offers, you can find messages that the employer needs creative people for various positions.

The research of the global job search platform LinkedIn “Top 5 most in-demand personal qualities and professional skills that the company requires from its employees” was analyzed, as well as the rating of personal qualities of people for successful work in business, which was formed at the World Economic Forum in Davos. It is worth paying attention that creativity is needed not only in science or professional activity, but also in everyday life.

Keywords: creativity, creativity, creative thinking, development of creativity, creative marketing.

Література

 Кучинова, Н. М. Розвиток креативної складової професійного мислення майбутніх маркетологів : автореф. дис. канд. психол. наук. 19.00.07 / Наталя Миколаївна Кучинова ; [Наук. кер. Н. Ф. Шевченко] ; М-во освіти і науки України ; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – 21 с.

  1. Самійленко, Г. Теоретичні засади формування та реалізації креативного маркетингу в умовах креативної економіки. Economic Synergy. С.45–55. URL: https://doi.org/10.53920/ES-2021-1-6
  2. Гуржій, Н. М. Креативний маркетинг в системі стратегічного маркетингу. Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія: Економічна970. 2011. С.45-50.
  3. Безрукова Н.В. Гунченко. В.О. Креативний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності компанії.  Ефективна економіка.   № 02. Режим доступу до журналу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3806 .
  4. Хрупович, С. Є., Іванечко, Н. Р. Інструменти управління креативним маркетингом. Вісник Хмельницького національного університету. № 1. С. 138-143. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/26.pdf
  5. Пушкар О. І., Татаринцева Ю.Л. Креативний маркетинг в економіці
    вражень. Стійкий розвиток підприємств у міжнародному
    економічному просторі: монографія/ред. ОВ Ареф’єва.–Київ: Маслаков РО, 2018. Розд.
    С. 186-197.
  6. Хрупович Світлана, Процишин Юлія. Студії креативного маркетингу : електронний навч. посібник. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2021. 146 с. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42341
  7. The 10 skills you need to thrive in the Fourth Industrial Revolution Jan 19, 2016. [Електронний ресурс]. – https://www.weforum.org/agenda/2016/01/the-10-skills-you-need-to-thrive-in-the-fourth-industrial-revolution/
  8. The Most In-Demand Hard and Soft Skills of 2020. [Електронний ресурс]. – https://business.linkedin.com/talent-solutions/blog/trends-and-research/2020/most-in-demand-hard-and-soft-skills
  9. Creativity and education: why it matters. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://news.adobe.com/news/news-details/2012/Study-Creativity-Should-be-Taught-as-a-Course/default.aspx
  10. The Divergent Association Task measures verbal creativity in under 4 minutes. [Електронний ресурс]. – https://www.datcreativity.com/

References

  1. Kuchynova, N. M. Rozvytok kreatyvnoi skladovoi profesiinoho myslennia maibutnikh marketolohiv : avtoref. dys. kand. psykhol. nauk. 19.00.07 / Natalia Mykolaivna Kuchynova ; [Nauk. ker. N. F. Shevchenko] ; M-vo osvity i nauky Ukrainy ; Nats. ped. un-t imeni M. P. Drahomanova. – Kyiv, 2017. – 21 s.
  2. Samiilenko, H. Teoretychni zasady formuvannia ta realizatsii kreatyvnoho marketynhu v umovakh kreatyvnoi ekonomiky. Economic Synergy. 2021. S.45–55. URL: https://doi.org/10.53920/ES-2021-1-6
  3. Hurzhii, N. M. Kreatyvnyi marketynh v systemi stratehichnoho marketynhu. Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho universytetu imeni VN Karazina. Seriia: Ekonomichna 970. 2011. S.45-50.
  4. Bezrukova N.V. Hunchenko. V.O. Kreatyvnyi marketynh yak zasib pidvyshchennia konkurentospromozhnosti kompanii.  Efektyvna ekonomika.  2015.  № 02. Rezhym dostupu do zhurnalu: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3806 .
  5. Khrupovych, S. Ye., Ivanechko, N. R. Instrumenty upravlinnia kreatyvnym marketynhom. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences. 2020. № 1. S. 138-143. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/26.pdf
  6. Pushkar O. I., Tataryntseva Yu.L. Kreatyvnyi marketynh v ekonomitsi vrazhen. Stiikyi rozvytok pidpryiemstv u mizhnarodnomu ekonomichnomu prostori: monohrafiia/red. OV Arefieva.–Kyiv: Maslakov RO, 2018. Rozd. 4.S. 186-197.
  7. Khrupovych Svitlana, Protsyshyn Yuliia. Studii kreatyvnoho marketynhu : elektronnyi navch. posibnyk. Ternopil: Zakhidnoukrainskyi natsionalnyi universytet, 2021. 146 s. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42341
  8. The 10 skills you need to thrive in the Fourth Industrial Revolution Jan 19, 2016. [Elektronnyi resurs]. – https://www.weforum.org/agenda/2016/01/the-10-skills-you-need-to-thrive-in-the-fourth-industrial-revolution/
  9. The Most In-Demand Hard and Soft Skills of 2020. [Elektronnyi resurs]. – https://business.linkedin.com/talent-solutions/blog/trends-and-research/2020/most-in-demand-hard-and-soft-skills
  10. Creativity and education: why it matters. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu: https://news.adobe.com/news/news-details/2012/Study-Creativity-Should-be-Taught-as-a-Course/default.aspx
  11. The Divergent Association Task measures verbal creativity in under 4 minutes. [Elektronnyi resurs]. – https://www.datcreativity.com/

Post Author: Кравчик Юрій

Translate