Надіслати статтю
вул. Інститутська 11, м. Хмельницький, 29016

ОРГАНІЗАЦІЙНІ БАР’ЄРИ НА ШЛЯХУ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ У ДЕРЖАВНИХ УСТАНОВАХ ТА ПРИВАТНОМУ СЕКТОРІ. КОНЦЕПЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУ

ORGANIZATIONAL BARRIERS TO IMPLEMENTATION OF INNOVATION IN GOVERNMENT INSTITUTIONS AND THE PRIVATE SECTOR. CONCEPT OF E-GOVERNMENT IMPLEMENTATION

Сторінки: 209-214. Номер: №3, 2021 (294)

Автори:
Тарасенко Д. Л., Нерсесов В. Р., Павловська Ю. В.
Донецького державного університету управління

D. TARASENKO, V. NERSESSOV, Yu. PAVLOVSKA
Donetsk State University of Management

DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-33
Надійшла / Paper received : 07.02.2021
Надрукована / Paper Printed : 10.03.2021

Анотація мовою оригіналу

      Дослідження розвитку сучасних державних та комерційних установ виявило кілька організаційних бар’єрів для впровадження інновацій. У статті пропонується дослідити, як організаційні бар’єри впливають на застосування інновацій та зокрема елементів електронного уряду. Створення концепції залежить від трьох основних організаційних аспектів. По-перше, основні організаційні аспекти, які пов’язані з культурою організації (система контролю, стратегічний напрямок, інтеграція та координація). По-друге, основні організаційні аспекти, пов’язані зі структурою організації (адаптованість, залучення, інтеграція, домовленість, система стимулювання). По-третє, основні організаційні аспекти, які стосуються інформаційних технологій (передача інформації, комунікація, орієнтація на кінцевих користувачів та навчання співробітників). Висновок такий: аспекти пов’язані з розумінням організаційних бар’єрів, які спонукають запровадити інновації та зокрема, елементи електронного уряду на рівні «Держава»-«Бізнес»-«Громада». Це дослідження обмежується рамками, які були розроблені на основі огляду наукового матеріалу з електронного уряду в теорії застосування інновацій. Тепер необхідно перевірити цю модель у різних контекстах. Це дослідження намагається продемонструвати ключові важелі, які перешкоджають чинникам, пов’язаним із впровадженням та вдосконаленням інновацій, та зокрема системи електронного урядування.
     Ключові слова: впровадження інновацій, електронний уряд, організаційний вимір, організаційні бар’єри, ІТ інфраструктура компанії, культурні бар’єри.

Розширена анотація англійською мовою

      A study of the development of modern government and commercial institutions has identified several organizational barriers to innovation. The article proposes to investigate how organizational barriers affect the application of innovations and in particular elements of e-government. Creating a concept depends on three main organizational aspects. First, the main organizational aspects that are related to the culture of the organization (control system, strategic direction, integration and coordination). Secondly, the main organizational aspects related to the structure of the organization (adaptability, involvement, integration, agreement, incentive system). Third, the main organizational aspects related to information technology (information transfer, communication, end-user orientation and employee training). The conclusion is as follows: aspects related to the understanding of organizational barriers that encourage the introduction of innovations and, in particular, elements of e-government at the level of “State” – “Business” – “Community”. This study is limited to a framework that has been developed based on a review of scientific material from e-government in the theory of innovation. Now it is necessary to test this model in different contexts. This study seeks to demonstrate the key levers that hinder the factors associated with the implementation and improvement of innovation, and in particular the e-government system.
      Key words: innovation implementation, e-government, organizational dimension, organizational barriers, company IT infrastructure, cultural barriers.

References

  1. Elektronne uriaduvannia ta elektronna demokratiia: navch. posib.: u 15 ch. / za zah. red. A. I. Semenchenka, V. M. Dreshpaka. – K., 2017. Chastyna 4 : Publichna polityka ta upravlinnia rozvytkom informatsiinoho suspilstva ta elektronnoho uriaduvannia / [A. I. Semenchenko,A. O. Serenok]. – K., 2017. – 88 s.
  2. Marian Tokar, Didzhytalizatsiia yak optymizatsiia vzaiemodii publichnoi vlady i hromadskykh orhanizatsii. Aspekty publichnoho upravlinnia. Tom 8. Spetsvypusk. № 1. 2020. S. 130 – 132.
  3. Serenok A.O. G4C («uriad dlia hromadian») / A. Serenok // Novitnia politychna leksyka (neolohizmy, okazionalizmy ta inshi novotvory). – Lviv: Novyy̆ Svit – 2000, 2015. – S. 429 – 430.
  4. Organizational Barriers which are Facing Electronic Government Implementation: The Electronic Government Implementation Framework. Saman Saleh, Omar A. Nakshabandi, Mosleh Zeebaree, Goran Yousif Ismael, Musbah Aqel. Studies of Applied Economics, Vol. 39-7, July 2021
  5. Recommendation Rec(2004)15 of the Committee of Ministers on electronic governance. – Access mode: https://search.coe.int/cm/ Pages/result_details.aspx?ObjectID=09000016805db3b2.
  6. United Nations E-Government Survey 2016. E-Government in support of sustainable development. – Access mode: http:// workspace.unpan.org/sites/Internet/Documents/UNPAN96407. pdf. – Title from the screen.
  7. Brack A. E-Democracy around theWorld / Brack A., Noble P. : A Survey for the Bertelsmann Foundation, Summer, 2019. – 2019.

Post Author: Кравчик Юрій

Translate